3/17/2013

Music of the moment

Ik heb de laatste tijd een paar hele toffe albums ontdekt, met ook hele toffe liedjes. Het leek me daarom leuk mijn favoriete liedjes van het moment met jullie te delen. Er zitten een wat bekendere, maar ook (voor mijn gevoel) wat onbekendere liedjes.

Lets get started.. Ik heb laatst een CD van Ed Sheeran gekregen waar ik nu zo onderhand een beetje obsessed mee ben, en waar ik natuurlijk ook een aantal favoriete liedjes op heb, te beginnen met Drunk.
Eigenlijk vind ik alle liedjes van Ed Sheeran wel tof, maar dit is echt een van mijn favorieten, vooral het refrein!

Ik zal een beetje afwisselen om niet alleen maar Ed Sheeran liedjes te laten horen, maar er komen er zo nog meer, dus hou je vast. Eerst wil ik even verder gaan met een liedje van Passenger, die jullie misschien kennen van het liedje Let her go. Nu heeft mijn moeder laatst de CD gekocht, en daar staan ook echt een heleboel toffe nummers op, waar ik natuurlijk ook een favoriet van heb, namelijk het liedje Wrong Direction


Oke, toch weer Ed Sheeran, maar nu het liedje U.N.I. Ik vind het zo knap hoe hij zo ongelofelijk snel praat, het is een soort rappen, maar toch anders. Ook hier ben ik dol op het refrein, maar de coupletten zijn ook pretty.

Nu even iets heel anders. Ik denk dat jullie haar niet kennen, maar de liedjes van Kris Berry zijn zó vrolijk, je wordt er helemaal happy van en het is zo leuk! Het is écht totaal anders dan de liedjes hiervoor, maar ik ben er dol op!


Natuurlijk mag een liedje van One Direction niet ontbreken, oke, dat is niet waar, maar een liedje waar ik ook veel naar geluisterd heb is Little things, ik denk dat zo ongeveer iedereen dit liedje wel kent. Zo niet, ga dit echt even luisteren. Ik ben overigens geen fan van one direction, ik vind dit gewoon een tof liedje, haha.

Again, Ed Sheeran, de laatste. Dit liedje vind ik ook heel tof, omdat hij een beetje gerapt is, dat heeft wel iets. Ik ben dol op het refrein en tja... ik ben echt wel een beetje fan van Ed Sheeran aan het worden hoor!

Dan nog een liedje, ik heb hem zo straks ook al even genoemd maar nog niet laten horen, dit is namelijk let her go van passenger. Zijn teksten zijn zo mooi, en kloppen vaak ook. Ik ben dol op rustige liedjes zoals deze. 

Dan als laatst nog even een leuk vrolijk liedje van de groep Little mix, hier heb ik laatst ook een artikel over geschreven, klik hier om dat te lezen. Ik wil jullie graag een liedje van ze laten horen, het liedje Wings, dit is echt mijn favoriete liedje van ze, en hij is echt leuk!

Dit was mijn music of the moment van deze keer, vinden jullie dit leuk en willen jullie dit vaker zien?
Wat is jou favoriete liedje op het moment?


Liefs, Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen