3/30/2013

Ooh la la wishlist

Vandaag wil ik jullie wat vertellen over een hele leuke webshop genaamd ooh la la. Dit is een webshop die vooral sieraden en accessoires verkoopt, en wel hele leuke. Het leek me leuk om jullie mijn wishlist te laten zien, dus dat ga ik bij deze doen!

De webshop verkoopt heel veel verschillende dingen, kettingen, oorbellen, arbanden, ringen, tassen, portemonees, sjaals, riemen, zonnebrillen, noem maar op. Ook is het helemaal niet zo duur, wat vaak ook een pluspunt is. De webshop heeft zelfs een inpakservice, waarin je voor €4,- je bestelling in kunt laten pakken (Je krijgt hierbij ook nog eens twee extra cadeautjes!).



























Vleugel strass ring - €3,95
Als eerste op mijn wishlist, deze vleugel ring, waarbij aan de bovenkant een rijtje steentjes zit, echt heel gaaf. Wel heeft deze ring een soort elastiek als ring, in plaats van een metalen ring, wat ik best jammer vind, want dat oogt vaak een beetje goedkoop.



























Vintage fashion oorbellen - €3,95
Deze oorbellen vind ik ook heel gaaf, omdat er veel verschillende kleuren inzitten maar het er niet kinderlijk uitziet. Als je ze zo ziet zien ze er een beetje ouderwets uit, maar ik denk dat wanneer je ze leuk combineert het echt hele gave oorbellen zijn.




























Vintage style bronzen anker oorknopjes - €3,95
Dit zijn ook weer hele gave oorbellen, ook weer met steentjes erin. Het is een ankertje met erbovenop een roosje.Ik vind deze ook echt heel gaaf, het zijn van die hele stoere oorbellen, maar niet té zegmaar.





























Cute ijsjes ketting met strikje - €4,95
How cute is this, een ijsjesketting, zo lief. En er zit ook nog eens een strikje aan! Wel vind ik de ketting waar hij aanzit een beetje goedkoop ogen, maar het past ook wel weer bij het kettinkje eigenlijk.





























Sailor & Marine style anker met strikje ketting - €3,95
Dit is echt mijn favoriet, sowieso. Hij is zo schattig, vooral de rechter. Dit is ook weer een ankertje én een strikje. Hij is helemaal in de marine stijl, en ik denk dat hij heel leuk is gecombineerd met een gestreept shirt!





























Daisy ketting - €4,50
Ik denk dat jullie dit bloemetje wel kennen, dit is namelijk het bloemetje van de parfum Daisy van Marc Jacobs. Hij is zó simpel maar zó leuk, hij is gewoon tof!

Dit was mijn wishlist, natuurlijk is dit lang niet alles wat ze hebben, daarvoor moet je even op de site kijken. Het is zeker de moeite waard om even te kijken en misschien ook wel wat te bestellen!

Wat is jouw favoriete item van mijn wishlist?
Liefs, Maartje

4 reacties:

Een reactie plaatsen