3/15/2013

OOTD: Everyday is superdry

Hey, vandaag heb ik een OOTD voor jullie, en nog wel van een outfit die ik echt heel vaak aan heb. Het mag dan wel geen hele bijzondere outfit zijn, maar hij zit heerlijk en het leek me leuk om hem even te laten zien, omdat ik hem zovaak draag.




Broek: H&M / Trui: Superdry / Sjaal: Hema

Mijn broek en trui zijn allebei vrij nieuw, maar ik heb ze nog niet laten zien, ook niet in een shoplog, dus zien jullie ze nu. De broek vind ik echt heel tof, het is een spijkerbroek, dus hij kan overal bij, hij is alleen iets aparter, hij heeft namelijk een soort tie dye effect. De trui heeft een prachtige mintgroene kleur met ook nog eens oranje/pastelkleurige letters, wat hem helemaal zomers maakt. Het enige aan deze trui is dat hij nogal pluist, vooral toen ik hem net had. Wanneer ik hem dan uitdeed bij bijv. gym zaten er allemaal groene pluisjes in mijn haar, oeps, haha. Hij is wel heerlijk zacht vanbinnen, dus dat maakt alweer heel veel goed!

Wat draag jij vandaag?
Liefs, Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen