3/29/2013

OOTD: Polka dotting

Vandaag heb ik weer een outfit of the day voor jullie, en dit keer met mijn nieuwe aankoop uit Rotterdam, want ik heb het nog helemaal niet verteld, maar ik ben naar Rotterdam geweest afgelopen weekend, voor de verjaardag van mijn vader. Ik heb eigenlijk maar heel weinig gekocht, maar een paar dingen waar ik heel blij mee ben!


Misschien vinden jullie het leuk wanneer ik straks aan het eind van dit artikel toch een soort mini shoplog doe, dan wel zonder foto's, maar het is beter dan niets!




Ik droeg mijn blouse van de H&M, een zwarte sheer blouse die je ook in mijn klassenfeest OOTD zag. Verder droeg ik mijn bordeux/paarse broek van de primark. 


Verder droeg ik in mijn haar een soort polkadot bandje/strik van de claire's, deze heb ik gekocht in Rotterdam, voor €3,95. Ik ben er echt heel blij mee, want hij geeft je outfit net iets extra's. In mijn oren droeg ik deze superschattige oorbelletjes die ik ook in Rotterdam heb gekocht (Lees: gekregen van papa, hihi).

- Claire's bandje/strikje
- Strikoorbellen
- Lush brightside bubble bar
- Lush shower jelly woosh
- Lush bath carrot
- Lush robot bath bomb

De laatste drie zijn eigenlijk van mijn broertjes, maar ik wil ze er toch wel graag bijzetten, haha.Ik heb dus helemaal niet zo veel gekocht, maar ach, dat hoeft niet elke keer toch?

Liefs,
Maartje

1 reacties:

Een reactie posten