3/28/2013

Polyvore: Pretty pastels and happy easter

Hebben jullie ook zo'n zin in de lente? Ik in elk geval wel. Ik was (zoals gewoonlijk) weer eens bezig met het maken van een polyvore outfit, en dit keer eentje met pastelkleurtjes. Gewoon, omdat het zo vrolijk is, maar ook omdat pastelkleuren helemaal easter-proof zijn, want het is bijna pasen!
Pretty pastels and happy easter
























Het leek me leuk om bij deze outfit ook een paar lookbook outfits te zoeken ter inspiratie, dus hierbij een aantal van mijn favorite easter/pastel outfits.

Dit is echt een perfecte lente outfit, ik word er gewoon helemaal vrolijk van. Alles past bij elkaar en ik vind de jurk zo tof!

Oke, ik ben een beetje verliefd op deze sweater, ombre en pastel in een! Het shortje is ook heel tof, hij is een beetje highwaisted geloof ik!

Waarom is het hier nou nog geen lente, ik wil shorts en hempjes kunnen dragen, serieus. Ook dit shortje is supergaaf, én highwaisted. Ik heb zelf nog een shortje die hier een beetje op lijkt, met die vlekken, alleen die is niet highwaisted en minder mooi. Deze outfit is gewoon helemaal summer-proof!

Als laatste deze outfit. Ik vind de rok iets minder geslaagd, het zou leuker zijn wanneer het een high-low model was geweest, zo oogt hij een beetje ouderwets. Toch vind ik dit wel een hele mooie look omdat alles bij elkaar past. Wat ik me wel afvraag is hoe je ooit op dit soort schoenen kunt lopen, maar dat ligt misschien gewoon aan mij?

Welke outfit vind jij het leukst, en wat trek jij aan met pasen? Let me know!
Liefs, Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen