3/31/2013

Weheartit inspiration #2: Make-up

Ik ben dol op rondstruinen op weheartit, en ik ben ook dol op het kijken naar plaatjes van prachtige make-up, want daarvan zijn er ook heel veel plaatjes. Van die lipsticks die nog niet gebruikt zijn, of blushes in mooie kleuren. Vandaag wil ik jullie wat plaatjes van weheartit laten zien in het thema make-up!

Pink van Victoria Secret, deze verpakkingen zien er zo vrolijk en zomers uit. Het is dan wel niet echt een make-up product, maar ik wil hem er toch graag even bij doen.

Superveel mascara's in allemaal vrolijke verpakkingen.

Lipglosses, ik weet niet zeker of ze allemaal van mac zijn, een aantal in elk geval wel, maar ze zijn in elk geval roze met veel glitters!

Licht het nou aan mij of lijkt die paarse lipstick wel een soort jelly achtige substantie te hebben?

Poeders, foundation, concealer, alles voor een poppenhuidje!

Dit is geloof ik een palletje van sugarpill, de kleuren zien er zo mooi uit, zo vrolijk en zomers! Ik heb het even opgezocht, en deze oogschaduws zijn heel mooi gepigmenteerd.

Lipstick, gewoon een hele mooie foto.

Een hele make-up collectie, nars, chanel, dior, noem maar op!

Dit is gewoon mooi, een wat dikkere eyeliner met een hele grote wing en natural oogschaduw, pretty.

Een bakje met koraal/oranje lipproducten

Faundation van Nars, Bobbi Brown en Chanel.

Een nars blush, lovely!

Dit soort foto's vind ik gewoon tof, thats it.

Mac met een ongelofelijk chique printje op de verpakking, beautiful!

Chanel,  chanel en nog eens chanel!

Een mooie rood/oranje lipstick van nars.

Koraalkleurige mac producten...

Nog een hele make-up collectie, je zult dit maar hebben, wauw. En ik zie Essie, thats the good life!

Nog meer lipsticks, pink!

Een pretty oogschaduw palletje

Een lipbalm en een dior lipstick.

Een schattig setje met benefit producten!

Weer nars en chanel!

Dior en chanel, op het Lauren Conrad style book!

Mac en babylips, ik wil echt heel graag nog eens een babylips lipbalm!

En deze gave lipbalms/lipsticks van een (voor mij onbekend) waar ik de naam niet van weet!

Dit was wel een beetje een overload aan foto's, en ik hoop dat ik jullie niet heb laten kwijlen, haha?
Fijne paasdagen! 
Liefs, Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen