3/26/2013

Winactie: Armbandje van Ohsohip.nl

Vandaag heb ik iets supertofs voor jullie, namelijk een winactie. En wel met de webshop ohsohip, die een aantal ongelofelijk leuke sieraden en accessoires verkopen.Ik mag dus een van hun armbandjes weggeven aan een van jullie, hoe leuk is dat? Als je benieuwd bent wat je moet doen om dit armbandje te winnen, lees dan even verder!
Het is dus het armbandje die je hierboven zag. Het zijn eigenlijk 3 armbandjes die aan elkaar vast zitten. Aan het paarse touwtje zit een infinity "bedeltje", dat staat voor oneindigheid, het bedeltje gaat ook altijd door, er zit dus geen einde aan. Verder zit er dus een wit gevlochten bandje aan en een roze armbandje met love.


Maar wat moet je doen om dit armbandje te winnen? 
- De facebook pagina van ohsohip liken.
- Mij volgen op bloglovin.

Wanneer je dit hebt gedaan moet je een reactie achterlaten met een email adres of een blog (waarmee ik je kan bereiken). Dit zodat ik de winnares kan mailen. Helaas is het niet zo dat ik je email kan zien wanneer je een reactie achterlaat, dus daarom moet je hem even in je bericht zetten. 


De winactie duurt tot 14 april, daarna zal ik bekend maken wie de winnaar is, dit zal ik doen met een fruitmachine, zodat het helemaal eerlijk gaat!

Edit:
Wanneer de winnaar voor mij bekend is ga ik eerst kijken of je mij volgt op bloglovin en of je de facebook pagina van ohsohip hebt geliked.Wanneer dit niet zo is kies ik een andere winnaar uit.

Veel succes,
liefs, Maartje


10 reacties:

Een reactie plaatsen