3/11/2013

Wishlist spring/summer

Hebben jullie ook al zo'n ongelofelijke zin in de zomer? Ik wel, en daarom leek het me leuk (Het idee komt van Heleen) om een soort summer/spring wishlist te maken. Niet met hele specifieke items, maar zegmaar het soort item, haha!
Wishlist spring/summer
































Ik heb alles even genummerd, zodat ik er makkelijk wat bij kan vertellen!

1. (High waisted) shorts
Ik word al helemaal blij als ik deze leuke shorts zie, studs, kleurtjes. En dan vooral high waisted shorts vind ik heel gaaf. Ik ga binnenkort naar Rotterdam, dus ik hoop dat ik er daar eentje kan vinden!

2. Skater skirts
Deze vind ik echt heel tof, en dan met name de leren, al vind ik die van stof ook wel wat hebben. Het enige is dat ik twijfel of ik ze wel ga dragen, aangezien ik toch sneller een broek pak.

3. Bows
Oke, ik beken eerlijk, ik heb een ini-mini-eigenlijk-best-grote-obsessie-met-strikjes. Zo, dat was er uit. Maar ik vind ze gewoon zo gaaf, haha. Ik wil meer, en dan vooral in felle kleuren, aangezien je zwart niet heel goed ziet in mijn haar.

4. Blouse/hempjes
Ik hou van deze blousjes met korte mouwen. Ik heb er nu drie, een zwart met witte hartjes, een oudroze met  veiligheidsspelden (dat klinkt vreemd maar is het niet, het is echt cute) en een zwarte van kant. Ik wil graag nog wat in fellere kleuren, en dan het liefst mint/koraal kleurig. Dat staat denk ik heel leuk met zo'n skater skirt of een shortje!

5. Spijkerjasje
Deze vind ik echt gaaf, en ze staan zo leuk, lekker zomers, die is ook heel leuk te combineren met een blouse en een shortje.

6. Jewellery
Ik draag de laatste tijd heel weinig sieraden. Ik droeg overigens alleen maar oorbellen, maar zelfs dat doe ik nu niet meer. Best zonde, want er zijn zoveel leuke dingen. Zo wil ik graag nog een paar mooie ringen en een earcuff!

7. All stars
Ik ben dol op all stars, ze staan zo leuk sportief, maar niet té, zegmaar. Ik heb nu een paar all stars, maar deze zijn helaas te klein, dus ik wil heel graag een nieuw paar. Het liefst korte zwarte, want die kun je overal mee combineren.

En dat was wel zo'n beetje mijn summerwishlist. Ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan bemachtigen en mijn kledingkast weer helemaal aan kan vullen met een aantal superleuke items!

Wat staat er op jou summerwishlist?
Liefs, Maartje

3 reacties:

Een reactie plaatsen