4/28/2013

10 random facts about me

De inspiratie is op dit moment ver te zoeken bij mij, helaas. Gelukkig plopte er een idee in me op, het is er misschien maar een, maar het is altijd beter dan niks. Het leek me leuk om jullie vandaag 10 feitjes over mij te vertellen. Niet dat ik veel bijzondere of interessante dingen te vertellen heb over mezelf (En dan zul je straks zien dat ik niet eens genoeg heb aan 10 feitjes, haha) maar oke.

  • Ik sta nooit leuk op de foto vind ik zelf altijd, of ik kijk scheef, m'n bril zit niet goed, en ga zo maar door. Op een of andere manier lukt het me nooit om een leuke foto van mezelf te maken.
  • Mijn moeder tekende vroeger altijd caravans met kamertjes en meubeltjes die we altijd kopieerden en dan inkleurden, daar was ik dol op. Ik heb er volgensmij wel duizenden van gemaakt, dat was zo leuk!
  • Ik eet geen vis. Ik vind het niet lekker en bij het idee dat je zo'n vieze glibberige vis eet, oh bah, laat dat maar aan mij voorbij gaan hoor. Op school hield iemand z'n spreekbeurt over haring en de juf dwong me zo ongeveer om het te proeven, nou, dat doe ik dus nooit meer, bah.
  • Ik was eerst totaal geen meisje-meisje, ik had niks met nagellak, make-up en kleding. Ik droeg wat ik fijn vond en verder niet. Rond groep 7/8 begon mijn nagellak obsession en ik heb nu toch echt wel heel veel nagellak, haha.
  • Ik kijk altijd vol liefde naar DIY's met het idee ze zelf ook te gaan maken. Helaas ben ik zo'n kluns dat dit vaak mislukt omdat het niet netjes is of niet eens wil.
  • Vroeger gaf ik mijn geld echt heel snel uit, maar sinds een poosje spaar ik en het lukt me verbazingwekkend goed. Zo goed dat ik nu eigenlijk heel zuinig ben. Als ik iets wil kopen denk ik eerst na of ik het wel nodig heb en of ik het eigenlijk wel veel ga gebruiken.
  • Ik wil ongelofelijk graag photoshop, maar ik vind het een beetje riskant om dit zomaar op internet te gaan downloaden, maar kopen, nee dankje, ik ben wel gek als ik duizend euro neer ga tellen voor een computerprogramma (die overigens wel hartstikke gaaf is!) waar ik nog niet eens mee kan werken.
  • Ik heb een soort fobie voor overgeven. Ik weet niet hoe ik er aan kom en ook niet hoe ik er af kom. Wanneer ik iemand hoor/zie overgeven wordt ik bang en krijg ik de neiging om weg te rennen en zelfs wanneer iemand misselijk is wordt ik al een beetje onrustig. Ik heb het even opgezocht, dit heet emetofobie.
  • Ik kan niet kiezen, nooit. Keuzes maken is echt een probleem bij mij. Ik sta in de winkel altijd te twijfelen en dat is niet altijd even makkelijk.
  • Ik begin een beetje kriebelig te worden door al dat oranjegedoe, het is niks voor mij. Eerlijk gezegd interesseert het me allemaal niet zoveel, koninginnedag en koningsdag.

Dat waren de tien feitjes over mij. Als jullie dit leuk vinden kan ik zeker nog eens zo'n artikel maken want ik vind het zelf ook leuk om te doen. Wel is het een beetje moeilijk om allemaal feitjes te verzamelen, maar het is me gelukt. 

Wat herken jij in jezelf?
Liefs Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen