4/20/2013

And that's who I am...

Vandaag ga ik jullie allemaal plaatjes laten zien die iets zeggen over mij. Het is heel gaaf om al deze plaatjes uit te zoeken en ik wil ze daarom ook maar al te graag aan jullie laten zien. Dit is mijn 100e artikel, dus leek zo'n persoonlijke post me toch wel bijpassend, dan komen jullie toch nog meer over mij te weten! Laten we snel beginnen, want het zijn ├ęcht veel foto's!


Ik ga verder geen uitleg geven bij de foto's, want eigenlijk spreekt alles wel voor zich.




































































Zo, and that's who I am. Hopelijk hebben jullie me zo nog beter leren kennen. Ik vond dit zelf echt heel leuk om te doen. Natuurlijk kun jij dit ook altijd doen, de foto's kun je vinden op deze site. Laat me even weten of dit ook gaat doen en welke foto's ook op jou van toepassing zijn!

Liefs,
Maartje

4 reacties:

Een reactie posten