4/04/2013

Buyincoins haul

Een poosje geleden heb ik sieraden besteld op buyincoins.com, en die zijn laatst binnengekomen, dus het leek me leuk om hier een haul/shoplog van te maken, aangezien ik heel blij ben met alles. Ik heb drie kettingen, drie ringen en een oorbel besteld, die ik jullie nu ga laten zien.

Eigenlijk droeg/draag ik vrij weinig sieraden, maar toen ik laatst de site buyincoins tegenkwam kon ik de verleiding niet weerstaan iets te kopen. Alles is daar zó goedkoop, echt niet normaal. Alles wat ik heb besteld kost sowieso niet meer dan 1 euro, de precieze prijzen weet ik niet helemaal, omdat het er in dollars bijstaat. 


Als eerste dus mijn snor-ring. Deze gaat om twee vingers en zit daarom niet heel fijn, maar dat komt misschien ook gewoon omdat ik het niet gewend ben om ringen te dragen. Wel is hij superschattig en heel mooi glimmend!



Dan dit leuke strikje, hij is niet heel groot, maar wel heel schattig. Hij gaat om een vinger dus dat zit wat beter. Ik ben echt dol op strikjes, dus deze ging meteen mijn online winkelmandje in.



En dat samen met de zilveren variant, ik kon niet kiezen, dus besloot ze allebei maar te nemen. Deze is dus precies hetzelfde, alleen dan zilver. Wel zo handig, nu kan ik al mijn outfits afmaken met een strikje om mijn vinger!



Dit robotje is zó leuk. Hij heeft een muzieknoot op zijn lichaam en steentjes in zijn ogen en in zijn buik. Oh, en zijn lichaamsdelen kunnen zich apart van elkaar bewegen, dus eigenlijk zou je hem zo kunnen laten dansen. Oke, slecht idee. Ik heb deze in het zilver genomen, of nouja, voor zover je het zilver kunt noemen, hij is een beetje roestig, maar dat is juist zo mooi!



Dan dit olifantje, die ik ook echt heel ongelofelijk tof vind. Hij heeft rode steentjes en allemaal supermooie details. Zie hem nou kijken, zo ongelofelijk lief! Ik vind de rode steentjes er wel heel mooi bij staan, alleen nu moet je hem wel combineren met iets roods, maar dat gaat waarschijnlijk wel lukken!



Dan heb ik nog een ketting, deze is in de vorm van een boompje. Maar het is niet zomaar een boompje, op de bladeren staan woorden als think en trust, en er zitten kleiine vogeltjes op. Hij heeft een soort brons/goud/roest kleur en ik vind hem tof.


Dan als laatste, ik ben zo dom geweest er geen foto van te maken (deze foto komt van buyincoins.com omdat ik hem toch graag wilde laten zien), een earcuff. Dit stond echt al wat langer op mijn wishlist want het staat zo ongelofelijk leuk en stoer. Hier ben ik gewoon echt dol op. Het is wel een hele simpele, maar daar is niks mis mee!

Dit waren al mijn aankopen. Ik ga zeker nog eens wat bestellen, want het is echt ongelofelijk goedkoop, dit alles heeft mij namelijk maar €5,55 gekost, dat is gewoon echt bijna niks voor zoveel. Het is echt een aanrader om eens op de site te kijken!

Wat vind jij het leukste item die ik besteld heb?
Liefs Maartje










6 reacties:

Een reactie plaatsen