4/27/2013

Design with me #4: Stel je vragen

Je zit vast wel eens met het probleem dat je niet weet hoe iets nou precies werkt,waar dat ene knopje nou weer zit of hoe je nou eindelijk eens de kleur van je foto's kunt veranderen. Daarom ga ik je helpen, maar dan moet jij wel je vragen achterlaten in de comments. Dit kunnen vragen zijn over alles wat met webdesignen te maken heeft, maar het liefst wel wat specifiekere vragen, dus niet 'Hoe kan ik een lay-out maken' en dan soort stuff, want daar kan ik niks mee. Ik zou het overigens ook fijn vinden als je wat idee├źn voor de Design with me rubriek achterlaat met wat jij bijvoorbeeld graag wilt zien. Dit kan iets zijn als een lay-out in een bepaald thema, in elk geval iets waar ik iets mee kan.





























Alvast bedankt en liefs,
Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen