4/01/2013

Essie - Bond with whomever + 50son #4

Essie is een van mijn favoriete nagellak merken, ook al heb ik maar een twee lakjes, ik heb er namelijk een nieuwe bij! Dit maal een prachtige spring/summer-proof lila kleurtje die ook helemaal perfect is voor pasen (wel een beetje laat, hehe). Ik heb het over Bond with whomever uit de Madison Ave-hue collectie die nu in de winkels ligt.

Met het idee dit mooie lakje te kopen, liep ik laatst de etos in bij ons in het dorp, meteen naar de essie 'stand'. Helaas bleek het zo te zijn dat onze lskdjfjhksjdfoejrdkls etos de lente collectie niet had. Nu gingen we zaterdag even naar een ander dorp (Ik noem liever geen namen, dat vind ik net iets té privé en persoonlijk zegmaar, want dan weet je zo ongeveer waar ik woon) dus ik snelde meteen naar de etos, overigens met mijn cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag heb gekregen en ja hoor, daar stond ie.  Je snapt natuurlijk wel dat ik hem meteen meegenomen heb! Eenmaal bij de kassa stond mij een pretty verassingt te wachten, hij kosten in plaats van 10 euro (ong.) maar 7 euro, een good deal dus.




Het is een hele mooie lila kleur die dekt in twee laagjes, zoals gewoonlijk. Ik ben dol op de kwastjes van essie, ze zijn echt huge maar heel fijn en rond afgesneden, waardoor je je nagels heel makkelijk en netjes kunt lakken.

Essie is te koop bij etos en ik geloof ook bij de DA. Overigens raad ik aan om naar de etos te gaan wanneer je een essie  lakje wilt scoren met korting, want je bespaard zo'n 3 euro. Ook de andere lakjes van de Madison ave-hue collectie zijn eens de moeite waard om te bekijken. Al is dit wel mijn favoriet, ik kan jullie go Ginza ook wel aanbevelen qua kleur, die is namelijk nog lichter dan deze, dus voor de echte pastel liefhebbers!

In de titel staan 50son, dit staat voor 50 Shades of Nailpolish, dit is een challenge die ik aan het doen ben en waar je hier meer over kunt lezen. Normaal maak ik hier een apart artikel van, maar ik vind het onzin omdat hierbij ook te doen, daarom telt dit artikel dus ook mee als 50 Shades of nailpolish artikel.

Heb jij een essie lakje, of ga je er nog een kopen?
Let me know, liefs,
Maartje


6 reacties:

Een reactie plaatsen