4/30/2013

Galaxy series

Op dit moment is galaxy een hele populaire en hippe print, die ik persoonlijk ook heel tof vind. Nu kwam ik op de blog van Josephine een artikel tegen met allemaal ongelofelijk toffe (door haar bewerkte) galaxyfoto's. Dat bracht me op het idee voor dit artikel. Ik ben aan de slag gegaan en heb een aantal foto's bewerkt, zodat ik nu mijn eigen galaxy serie heb. Benieuwd?
1. Deze vind ik persoonlijk wat minder gelukt, de kleur van de ogen verschilt en het is niet heel netjes. Dit is een foto van onze kat.

2. Hier ben ik dan wel weer blij mee, het is simpel maar heel tof. De foto heb ik niet zelf gemaakt maar komt van weheartit.

3. Van deze weet ik niet zo goed wat ik ervan moet vinden. Aan de ene kant is hij echt tof, maar aan de andere kant vind ik hem juist nep lijken. Het ligt misschien ook aan de foto. Ik weet het niet. Deze foto heb ik zelf gemaakt.

4. Deze foto ken je misschien wel en dit is ook gelijk degene waar ik het meest blij mee ben. Hier heb ik een foto van een essie lakje gebruikt die ook al voorbij is gekomen op mijn blog. Het lijkt bijna echt.

5. Deze vind ik ook wel erg tof eigenlijk, met die tekst erop. Ik heb hier een foto van lookbook gebruikt.

Ik gebruik hiervoor het programma photofiltre studio x, een heel fijn en makkelijk programma. Verder gebruik ik galaxyplaatjes die ik op google gevonden heb, gewoon wanneer je zoekt op galaxy en tada. Het lettertype die ik bij 2 en 5 gebruikt heb ik Jane Austen en tja. Ik wil graag zelf nog een aantal foto's maken om te 'galaxyficeren/vergalaxyen/etc.'. Als je een idee hebt voor een pose or something, laat het me dan weten en misschien maak ik binnenkort nog een galaxy serie, want ik vind dit echt heel tof. Oh, als jullie leuke foto's hebben die ik mag gebruiken mag je ze altijd naar me sturen, maar houd er rekening mee dat ze dan waarschijnlijk wel op mijn blog komen.

Welke vind jij het leukste?
Liefs Maartje








2 reacties:

Een reactie posten