4/22/2013

Instagram diary #1

Welkom bij deze nieuwe rubriek op mijn blog, eentje die iedereen wel kent en die je vaak terug vindt op blogs. Ik denk dat Instagram zo ongeveer de grootste hype is onder de bloggers, het is een soort twitteren met foto's. Vandaag ga ik mijn instagram foto's met jullie delen, let's do this!


Dit is dus mijn eerste instagram diary, en omdat ik niet precies weet welke foto's van deze week zijn zitten er dus ook foto's van een paar weken geleden bij. Ik wil dit iedere week gaan doen, dus volgende week (waarschijnlijk, ik ben dan in Spanje en ik weet niet zeker of ik daar internet heb) krijgen jullie een instagram diary die écht van één week is, maar voor nu is dit ook wel even goed!

Voor de verjaardag van mijn vader zijn we een weekeindje naar de ss Rotterdam gegaan, echt een megaschip en heel mooi. Dit is een foto vanaf het voordek. We hadden een hele grote en best wel luxe kamer en het was er gewoon heel mooi. Op zondagochtend hebben we een rondleiding gehad door het hele schip, en ook door de machinekamers en dergelijke, supergroot en indrukwekkend. Oh, het is een schip, maar hij vaart niet meer, hij ligt nu gewoon in de haven en wordt gebruikt als hotel.

Onderweg naar Rotterdam zijn we nog even gestopt om iets lekkers te kopen, en ze hadden Arizona, dus ik wist meteen wat ik wilde. Dit is écht mijn favoriete smaak en I love it!

Ik hou van het ontbijtbuffet in hotels, en die op de ss Rotterdam was echt heel lekker. Er was fruit, zoete broodjes, cakejes, brownies, 3 soorten gebakken eieren, roerei, gekookte eitjes, spek, worstjes, broodjes, croissantjes en ga zo maar door, echt niet normaal hoeveel.

Toen we in de bijenkorf wat gingen drinken was er cola in deze flesjes van Marc Jacobs. Ik en mijn broertje namen allebei cola en ik heb de flesjes opgeëist, haha. Ze staan nu op mijn kamer bij mijn Arizona flesjes.

In Rotterdam kocht ik deze bruisbal van lush, die ongelofelijk zoet ruikt, naar snoepjes en fruit, echt pretty.

Weer op school, de zon scheen en we stonden in de kantine dus ik maakte een foto, haha.

Wij hebben sinds kerst twee koeien, een moeder en een zoontje. Normaal staan ze gewoon in de wei, maar omdat we vergeten waren het hek dicht te doen kwamen ze gezellig in de tuin staan, niks mis mee. Het is eigenlijk wel leuk dat ze hier staan, je kunt ze vanuit de keuken in de tuin zien lopen :D

Eventjes bloggen voor ik naar bed gaat, want er moet natuurlijk wel een post online komen. Hier was ik bezig met het favorieten van de maand artikel die nu al online staat.

Christiaan had donuts mee, dus gingen we op de vroege ochtend donuts eten in de bus, beetje vreemd misschien, maar lekker was het zeker.

Ik had nog 20 euro aan H&M cadeaukaarten, nouja, van die kaartjes die je van de H&M krijgt af en toe, dus ik moest ze nog wel even uitgeven. Hier zat ik al weer bij de bus, mét een tas met kleren en accessoires.

Ik heb niet heel veel gekocht bij de H&M, maar het zijn wel hele leuke dingen. Een earcuff met sterretjes, deze is écht heel gaaf. Ook heb ik een simpel grijs hemdje gehaald, dat is gewoon altijd handig en het model was ook heel erg leuk. Dan hetgene waar ik het meest blij mee ben: een mintgroen shirtje. Ik hou van de kleur mintgroen, en toen ik dit shirtje zag was ik verliefd. Hij is heel simpel maar heel leuk. Helaas moest ik hier wel 3 euro bij betalen, maar oke, dat maakt niet heel erg uit. Dan als laatste nog twee schattige lipbalms, willen jullie hier een review van zien of niet?

Op school kregen wij de opdracht om een hoofd en een lichaam samen te voegen. Ik had gekozen voor het hoofd van Jiami en het lichaam van iemand die ik verder niet echt ken. Dit is het resultaat. Voor de achtergrond ben ik de blog van Jiami gaan tekenen en ik ben er best wel een beetje trots op, hij is helaas nog niet af, maar dat komt nog, aangezien ik verder geen tijd heb gehad.

Nog een keer H&M, haha. Ik zag de vorige keer zo'n leuk shortje met studs, alleen ik had geen geld mee. Dus deze keer ging ik met geld en een doel op zak naar de H&M en ik ben zeker geslaagd!

Dit is hem, mijn nieuwe liefde waar ik speciaal voor naar de H&M ben geweest. Een zwart high-waisted shortje met zilveren studs. Hij is echt awesome. Op de foto lijkt mij misschien niet zo mooi, maar in het echt is hij supergaaf.

Jum, McDonalds. Ik vind het altijd wel lekker, als je maar niet té vaak gaat, haha. Hier had ik een big mac, frietjes en een vanille milkshake.

Ennn, daarna nog een sundae caramel, ik hou van caramel en dit is gewoon fantastisch.


Toen we bij de McDonalds zaten zag ik opeens een regenboog, en daarna nog eentje. Snel een foto maken! Als je goed kijkt zie je er zelfs twee, rainbow power!

Hier draag ik mijn nieuwe short en mijn nieuwe mintgroene shirtje met een roze vestje en high-knee socks, misschien een beetje een onduidelijke foto, maar ik kan misschien nog wel een keer een OOTD maken met dit shortje!

Een poosje geleden heb ik een gestreepte broek van ongeveer 50 euro bij de Zara gekocht, alleen kwam ik er laatst achter dat er een gat in was gekomen, op een nogal gênante plek. Best wel erg, ik heb best veel geld betaald voor een broek van hele slechte kwaliteit, balen. Gelukkig was mama zo lief om een nieuwe voor me te kopen, deze komt van de h&m en heeft wat dunnere streepjes. Hopelijk gaat deze wel wat langer mee....

En dat was alweer mijn eerste Instagram diary. Het waren best wel veel foto's, maar dat is juist wel leuk lijkt me, haha. I hope you enjoy this, en hopelijk lukt het me om volgende week een Instagram diary online te zetten! 

Liefs,
Maartje

















3 reacties:

Een reactie plaatsen