4/29/2013

Instagram diary #2

Wat gaat een week toch snel. Gelukkig is het nu vakantie, daar was ik echt aan toe. Dit keer is de diary iets korter, hij is namelijk t/m afgelopen zaterdag. Ik ben gisteren namelijk vertrokken naar Spanje en ben daar nu (als het goed is, ik schrijf dit op zaterdag i.v.m. vooruitwerken, haha). Ik heb besloten om wanneer ik terug ben een uitgebreid fotoverslag te gaan maken, of nouja, een soort Instagram diary in een Spanje editie or something like that. Dit betekend dat er volgende week maandag ook geen Instagram diary online komt. In elk geval, op naar die van deze week.


Deze week was een beetje een vreemde week. Maandag moest ik gewoon naar school en had ik een toets, dinsdag had ik les tot het 4e, had ik twee toetsen en daarna sportdag. Sportdag was werkelijk een hel. Eerst had ik beachvolleybal, op je blote voeten, buiten in het koude zand en niet eens op het strand. Daarna fitness, waar ik de volgende dag ook nog eens spierpijn van het en daarna judo, dat was opzich nog wel leuk. Het was nogal een gedoe met de bus, we moesten lang wachten en toen overstappen op een andere bus en tja, dat is een lang verhaal. Woensdag ben ik met de helft van mijn klas (De andere helft plus de andere drie eerste klassen waren naar Cambridge omdat zij Cambridge engels volgen en ik regulier) naar Leiden en Delft geweest en 's avonds ben ik naar de musical van mijn broertje wezen kijken. Helaas was ik donderdag en vrijdag ziek, dus toen ben ik lekker rustig op de bank gaan liggen. Maar, nu op naar de foto's!

Dinsdag had ik een grieks toets, dus ik moest alles nog even goed leren. Maar natuurlijk zit ik tijdens het leren instagramfoto's te maken. Logich. 

Een (niet zo mooi gelukte) foto vanuit de trein. Het was echt zo gezellig met z'n allen. Helaas dat het elke keer best druk was in de trein. Zo druk dat we op de terugweg op een gegeven moment met z'n zevenen op een vierpersoonsplek zaten, haha. We zijn overigens eerst met de trein naar schiphol gegaan en hebben vanuit daar de trein naar leiden genomen. Daar zijn we naar het rijksmuseum van oudheden geweest en daarna hebben we de trein naar delft genomen. 

In delft hadden we een high-tea, echt super awesome met lekker eten en muntthee (c;). We waren in totaal met ong. 15 mensen, niet heel veel dus. Na de high-tea zijn we met de trein naar den haag centraal gegaan en van daaruit hebben we de trein naar enschede genomen en zijn we uitgestapt in Apeldoorn. 

Ik heb toen echt wel twee flesjes Arizona gekocht bij de AH to go, maar eentje was nog niet helemaal op, dus die heb ik de volgende dag lekker op de bank opgedronken, hmm..

Vrijdag voelde ik me ietsje beter, maar nog niet helemaal fit, dus ging ik maar alvast mijn tas inpakken, dat is zo'n leuk werkje, vooral als je allemaal zomerkleding in kunt pakken, love it!

Alvast een preview van een post die morgen online komt, het is misschien niet helemaal duidelijk, maar dit zijn galaxy nails. Wat komt er morgen online denk je? 

En last, pizza eten. Mama had pizza gemaakt en dat gaat er altijd wel in. We waren met z'n negenen (mijn oom en tante en een vriendje van mijn broertjes kwamen eten) dus het was ook zo op. Jummie.

Dit was mijn week alweer. Het waren helaas niet zo heel veel foto's, maar mijn Spanje instagram diary zal wel wat langer worden hoop en verwacht ik. 

Wat heb jij deze week gedaan?
Liefs Maartje











1 reacties:

Een reactie plaatsen