4/05/2013

Labello fruity shine cherry

Ik liet jullie deze labello al zien in mijn monthly favorites artikel, en was stiekem al van plan hem te gaan reviewen. Dit is een labello die een beetje kleur afgeeft en ook nog eens lekker ruikt naar kersen. Heel veel ga ik nog niet verklappen, want dat zie je in deze review.


Alvast even een vraagje, want wat vinden jullie van de foto's? Ik ben een beetje aan het experimenteren met fotograferen en ik twijfel een beetje of ik deze foto's nou mooi of lelijk vind.



Het is dus een labello fruity shine die ruikt naar kersen, maar dan ook ├ęcht naar kersen. Een beetje zoet, maar wel gewoon lekker. Hij voedt mijn lippen goed, niet ongelofelijk veel. Het leuke aan deze lipbalm is dat hij ook een beetje kleur afgeeft.


Dit zijn mijn lippen zonder iets erop.


Je ziet het verschil niet heel goed, maar het is er wel, en ik vind het wel mooi. Vooral omdat ik lipstick altijd zo mooi vind staan, maar ik het een beetje eng vind om te dragen, vooral met felle kleuren. Zo'n labello is dan perfect.

Wat vind jij van deze labello, en draag jij vaak lipstick?
Let me know,
liefs Maartje


7 reacties:

Een reactie plaatsen