4/02/2013

Mothly favorites maart 2013

Een nieuwe maand is begonnen, welkom in April. Het leek me wel leuk om jullie daarom mijn favorieten van afgelopen maand te laten zien, dus de favorieten van maart. Ik heb een aantal producten/spullen waar ik toch wel heel blij mee ben en die ik ook heel leuk vind. Let's have a look c:

Sommige producten die je hier ziet zijn al voorbij gekomen of zul je binnenkort nog zien op mijn blog, en natuurlijk kun je altijd vragen om een review van iets waar je benieuwd naar bent. Ik ga jullie in elk geval mijn favorites laten zien!

Als eerst deze body butter/cream van blond amsterdam in de geur 'relaxing fig & heavenly honey'. Dat klinkt al pretty, en dat is het ook, hij ruikt echt heel lekker. Ik vind de verpakking ook zo leuk met de tekeningetjes en de strik (die is overigens niet echt hoor, het is gewoon een afbeelding op de pot). Deze body cream heb ik van Heleen gekregen voor mijn verjaardag, thanks!

Oke, deze zagen jullie vast wel aankomen, mijn nieuwe essie lakje. Ik heb er gisteren een artikel over geschreven en al heb ik hem nog helemaal niet lang, ik ben obsessed. Ik denk dat ik deze echt heel veel ga dragen deze zomer want ik ben er echt dol op. Ik bedenk me nu dat ik hiermee best eens een leuke nail-art mee kan maken, met bloemetjes of stippen!

Dan nog een nagellakje, dit keer eentje van OPI ^^. Deze heeft heel veel hele toffe chunky glitters. Roze, blauw, paars, klein, groot, alles zit in polka.com van OPI. Deze heb ik ook voor mijn verjaardag gekregen en je zag hem ook al in dit artikel.

Oke, echt het laatste nagelproduct, namelijk een topcoat van Koh. Dit is mijn eerste koh lakje, die ik ook weer voor mijn verjaardag heb gekregen. Ik had best dringend een nieuwe topcoat nodig en toen kreeg ik hem, dus daar ben ik echt blij mee. Hij is ook nog eens heel fijn en ik vind het doosje waar hij inzit zo mooi!

Deze intensive care lipbalm heb ik deze maand wel nodig gehad, want in plaats van zon en warmte kregen we kou, sneeuw en regen. En kou betekend droge lippen, dus mijn intensive care lipbalm kwam goed van pas. Bovendien is het methol dus tintel hij heel leuk op je lippen, haha.

Ik ben echt dol op lipbalms, en zo ook op deze labello fruity shine in cherry. Deze lipbalm ruikt naar kersen, zoals de naam al zegt, en tja, ik ga nog niet te veel verklappen, want hier komt binnenkort nog een review over online!


Dan als laatste mijn trui van de primark, deze heeft doodskopjes (it's a little obsession, haha) op de schouders. Hij is gewoon simpel grijs waardoor je hem vrijwel overal bij kunt dragen en dat is heel handig en makkelijk. Ik heb hem afgelopen maand echt heel veel gedragen, dus dit is echt wel een grote favoriet!

Laat even weten of je dit leuk vind, zo'n favorieten van de maand artikel, want als dat zo is kan ik best proberen er vaker eentje te maken.

Wat zijn jouw favorieten van deze maand?
Liefs,
Maartje








5 reacties:

Een reactie plaatsen