4/13/2013

Personal update

Hey, vandaag leek het me een goed plan jullie weer eens van een persoonlijke update te voorzien, aangezien het bijna vakantie is, maar ik eerst nog een paar drukke weken voor de boeg heb. Ook wil ik wat dingen over mijn blog met jullie bespreken, en natuurlijk heb ik wel wat te vertellen over school.


Vakantie, wat verheug ik me hier enorm op. Ik heb zo'n zin in de meivakantie, we gaan namelijk weer naar Spanje, net als afgelopen zomer. We gaan ook weer naar hetzelfde gebied, maar wel naar een ander huisje en iets dichter bij Malaga. Ik heb de afgelopen zomer zo genoten van de vakantie dat ik zeker weer terug wil. Daarom staat dit artikel ook helemaal vol met allemaal vakantie foto's, haha.

























Op school gaat alles aardig goed, al is het wel hartstikke druk. Gelukkig heb ik echt een fijn rooster, dus dat scheelt een hoop. Wacht, dit is mijn rooster zegmaar, zo weten jullie ook wanneer ik uit ben.. Ik heb dus een heel fijn rooster, maar ik ben ook veel aan het reizen, waardoor ik op bijvoorbeeld maandag niet om 3 uur thuis ben, maar om 4 uur. Ik zit ongeveer een uurtje in de bus en wordt vanaf de bus opgehaald (anders zou ik nog een half uur moeten fietsen, al doe ik dat ook wel eens hoor, ik denk 1/2 keer per week en dan fiets ik alleen terug, niet heen).
Maandag:  2-6
Dinsdag: 1-6
Woensdag: 1-7
Donderdag: 2-8
Vrijdag: 1-5

Ik heb komende week best veel toetsen, ik geloof vier; biologie, wiskunde, Engels en Frans. Engels en Frans is voor het grootste gedeelte gewoon woordjes leren, voor biologie moet ik samenvattingen maken en leren en voor wiskunde moet ik ongelofelijk goed leren als ik mijn cijfer (6,4) omhoog wil halen en als ik uberhaupt een voldoende wil halen, aangezien wiskunde niet bepaald mijn sterkste punt is, hehe.


Zoals jullie waarschijnlijk ook wel hebben gemerkt heb ik de afgelopen week niks van me laten horen, en daar baal ik best wel van eerlijk gezegd. Ik wil echt heel graag iedere dag een artikel online zetten, maar soms lukt dat gewoon niet. Ik ben namelijk ook bezig met het organiseren van een groot wie is de mol spel met onze hele klas. Dit organiseer ik met nog een paar mensen en het is superleuk om te doen, maar er gaat wel veel tijd in zitten.

Verder is het vandaag de laatste dag dat je mee kunt doen aan mijn winactie in samenwerking met ohsohip.nl, dus als je nog niet meedoet, zeker even doen! De link staat hiernaast in de zijbalk, samen met een foto, dus die vind je wel, haha.

Nog iets over mijn blog, dit is namelijk mijn 98 bericht, dus ik ben bijna toe aan mijn 100e, maar daarvoor wil ik iets speciaals doen. Nu is het probleem dat ik niet weet wat. Ik zou een winactie kunnen organiseren, maar aangezien er nu dus nog eentje loopt vind ik dat niet echt heel leuk, en bovendien is het ook niet zo heel origineel. Ik ben heel blij met jullie idee├źn, laat die dus vooral achter bij de reacties, want ik wil echt graag iets speciaals doen. Bovendien heb ik ook nog eens 30 volgers, supergaaf!

Oh, nog even een vraagje over mijn blog. Zouden jullie het leuk vinden wanneer ik een instagram diary artikel maak, een keer in de week/maand? Zo ja, weten jullie ook een leuke naam, ik ben nogal slecht in het verzinnen van namen.

Liefs,
Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen