4/14/2013

Polyvore: skater skirt

Ik wil jullie vandaag graag deze polyvore set laten zien. Ik heb in deze polyvore outfit een van mijn favoriete items van het moment verwerkt, namelijk een skater skirt. Ik heb er zelf nog geen, omdat ik nog nergens een mooie (goedkope) zwarte heb kunnen vinden, maar ik hoop er binnenkort bij de primark eentje te kunnen vinden, haha. Het is een soort stoere maar toch girly look geworden door het roze en ik vind hem wel heel tof, haha!
Skater skirt


Ik heb dus gekozen voor een cropped top/tanktop en daaroverheen een parka met leren armen, omdat dat toch wel een heel stoer effect geeft. Verder roze dr Martens en een paar roze sneakers (van de H&M overigens). Qua accessoires heb ik gekozen voor een zwarte armband met spikes, een ronde matte zonnebril en een beanie, de ene met studs, de ander roze. Als klein detail nog roze/koraalkleurige nagels en een roze lipgloss.

Ik hoop dat jullie deze polyvore een beetje leuk vonden, want dan ga ik nu bezig met mijn 100e bericht, al weet ik nog niet precies wat ik wil gaan doen, dus ideeën mag je altijd achterlaten, haha :)

Wat vinden jullie van deze polyvore, en heb je nog ideeën voor mijn 100e artikel?
Let me know,
liefs Maartje


4 reacties:

Een reactie plaatsen