4/26/2013

Review: hippe-hebbedingetjes.nl

Hebbedingetjes, van die spullen die je totaal niet nodig hebt, maar ook totaal niet kunt laten liggen. Vooral niet als ze ook nog eens hip zijn. Eigenlijk zou ik jullie moeten waarschuwen voor deze koopdrang-oproepende producten, maar nee hoor, ik breng jullie juist nog meer in de verleiding. Ik kreeg laatst namelijk een pakketje van de site hippe-hebbedingetjes.nl, dus dat wilde ik natuurlijk meteen voor jullie reviewen.

De webshop hippe-hebbedingetjes.nl verkoopt dus hele hippe hebbedingetjes (Ik ben gewoon heel serieus hoor...I mean this). Echt van die dingen die je niet kunt laten liggen. Ze hebben me drie producten opgestuurd en die ga ik vandaag voor jullie reviewen. Ik ga jullie vandaag een pasjeshouder, geurhart en cleaning wipes.

Om te beginnen dit schattige pasjeshoudertje. Hij is superschattig, een beetje taupekleurig met een Eiffeltoren en een klein vlaggetje aan de zijkant. Hij past heel makkelijk in je tas en er is genoeg ruimte voor pasjes, want er kunnen hier maarliefst 20 pasjes in.

Dit is hoe de pasjeshouder er vanbinnen uitziet. Hij heeft helemaal binnenin een soort streepjespatroon en verder zitten er gewoon matte plastic 'zakjes' in waar de pasjes inkunnen. Deze pasjeshouder is er nog in drie andere designs die allemaal iets te maken hebben met parijs en kost €6,95.

Dan deze supercute chihuahua geurhanger. Het is een hartje in de geur 'Very berry'. Hij ruikt dus naar bessen/rood fruit en hij ruikt héél sterk. Het is een zoete geur die ik persoonlijk soms iets te zoet vind, maar ik ben nou niet bepaald een zoetekauw, haha. Kijk dat hoe cute dat hondje je aankijkt met van de grote ogen, alsof hij zegt: 'Help me, help me'. Beetje zielig, maar daar moet je maar overheen kijken.

Hier nog even een foto van wat er achterop staat en een korte vertaling erbij, voor degenen die te lui zijn het engelse te lezen of die het niet helemaal begrijpen or something.

Deze geurende verfrisser helpt de onplezierige geuren in uw auto tegen te gaan. Hang deze luchtverfrisser ergens waar hij kan hangen zonder iets aan te raken. Houd buiten het bereik van kinderen en dieren. Vermijd contact met de ogen. Wanneer het gebruikt wordt in een auto, hang de luchtverfrisser ergens waar hij het zich niet kan belemmeren zodat je veilig rijdt. Het is geen speelgoed!

Ik vind teksten op verpakkingen altijd grappig, bijvoorbeeld wanneer er op een groot voorwerp staat 'niet geschikt voor kinderen onder de drie jaar', ehm, een plastic bakje (even ter voorbeeld) stoppen ze toch niet zomaar in hun neus/mond/kont? Maar dat even ter zijde, want dat heeft totaal niks met deze review te maken.

Deze schattige luchtverfrissende-chihuahua-harten-hanger kost €3,95.

Dan last but not least, deze wet wipes. Ze ruiken naar aardbei, sowieso. De verpakking is heel schattig, een lieve cupcake en stipjes. Wel vind ik dat er vrij weinig wipes inzitten, want wanneer je deze dagelijks zou gebruiken ben je er na een week al weer bijna doorheen.

Het pakje gaat heel makkelijk open met een soort flapje die je ook een makkelijk weer kunt sluiten, pluspunt!

Even kijken naar de ingrediënten. Ik zie water, parfum, maar geen alchohol. Nou weet ik niet of dit vaak in reinigingsdoekjes zit, maar het is zeker niet verkeert. Verder zitten er een aantal dingen in waar ik echt totaal niks van kan maken.

Op naar het echte werk, want dit moet natuurlijk wel even uitgetest worden. Ik heb hier een lipstick van de hema en een essence pigment aangebracht. Wanneer ik hier een aantal keer met het doekje overheen ga is het pigment van essence helemaal weg en zie je van de rode lipstick alleen nog maar een hele lichte afdruk. Hij haalt make-up dus aardig goed weg, maar net niet helemaal.

En dit is wat er na afloop op het doekje zit, rode en groene vlekken. Deze doekjes kosten €2,95 en hiervoor krijg je 10 cleansing wipes.

Pluspunten
- Ruikt lekker.
- De verpakking sluit makkelijk.
- Bevat géén alchohol.
- Leuke verpakking.

Minpunten
- Haalt sommige make-up net niet helemaal goed weg.
- Je krijgt weinig doekjes voor wat je ervoor betaald.

Ik denk dat dit echt superleuke hebbedingetjes zijn en ik wil jullie dan ook zeker even aanraden om te kijken op de site www.hippe-hebbedingetjes.nl, omdat ze superveel leuke sieraden, accessoires en andere hebbedingetjes hebben.

Wat vind jij van deze producten?

Liefs, Maartje











1 reacties:

Een reactie plaatsen