4/21/2013

Uitslag: winactie armbandje ohsohip.nl

Hey, jullie hebben even moeten wachten op de uitslag, maar hij is er. Ik ben aan de slag gegaan met de fruitmachine en daar is een winnaar uitgekomen. Ik neem zo snel mogelijk contact op met de winnaar en dan stuur ik het armbandje op! Maar eh, wie is de winnaar?


Gefeliciteerd... Laura! Jij bent de winnaar en krijgt zo snel mogelijk dit armbandje thuisgestuurd. Ik zal contact met je opnemen, dus je hoort zo snel mogelijk van me.

Hier nog eventjes screenshots van de fruitmachine, zodat jullie weten dat het helemaal eerlijk is gegaan.


























Nogmaals, van harte gefeliciteerd Laura, ik neem zo snel mogelijk contact met je op en dan krijg je het armbandje ook zo snel mogelijk opgestuurd!

Liefs,
Maartje



3 reacties:

Een reactie posten