5/06/2013

A little update

Zoals jullie weten zit ik op dit moment in Spanje. Het is hier echt supertof, het is mooi weer én je kunt hier geweldig shoppen. Helaas is het zo dat mijn laptop hier waarschijnlijk overleden is. Hij is helemaal leeg, maar hij kan niet opgeladen worden omdat het snoertje rookt en knettert. Nu hebben we een nieuw snoertje gekocht maar die past er niet in. We weten niet of het aan de laptop of aan het snoertje ligt (de laptop is namelijk al vier/vijf jaar oud). Ik ga woensdag dus weer naar huis, dus dan hoop ik dat we zo snel mogelijk een nieuw snoertje en als het moet een nieuwe laptop hebben, dat is nog even afwachten.

Wel kan ik hierdoor geen goede blogposts maken. Ik schrijf dit op de computer van mijn vader, maar hier mag ik niks op downloaden en heb ik geen pfsx, waardoor ik ook geen foto's kan bewerken en dus geen reviews en artikelen waarbij ik mijn eigen foto's nodig heb kan maken. Ik wil dus proberen om toch nog artikelen te plaatsten, maar ik wil dus niet beloven dat dat gaat lukken.

Als jullie nog ideeën hebben voor blogposts waarbij ik geen foto's hoef te maken, let me know, daar help je me heel erg bij!

Liefs, Maartje

0 reacties:

Een reactie posten