5/02/2013

GESPOT | Dripping paint legging

Ik zat wat rond de zoeken op internet, gewoon een beetje googlen en stuff, toen ik iets tegenkwam wat ik graag met jullie wou delen, namelijk de dripping paint legging. Dit is een legging/panty waarbij er een soort verf vanaf boven naar beneden druipt. Persoonlijk vind ik het heel tof. Beniewd, lees even verder!


















 


 

Jullie hebben nu waarschijnlijk wel een beetje een indruk gekregen van deze dripping paint legging. Zelf vind ik het echt heel gaaf. Ik denk dat je het super kunt combineren met bijvoorbeeld een high-waisted short, jumpsuit of een skater skirt, in elk geval iets waarmee de aandacht op legging gevestigd is. Ik vind vooral de laatste waarbij zwart en wit gebruikt is heel gaaf, mede door de gaten in de panty, het geeft een soort ruig effect. Het leuke is dat de legging met het roze 'druipsel' weer veel liever oogt, je kunt het dus op meerdere manieren dragen.

Wat vind jij van deze dripping paint legging?
Liefs Maartje







2 reacties:

Een reactie posten