5/01/2013

Hema - holographic pink +50son #5

Ik ben echt dol op holografische nagellak. Toen ik bij de hema was en zag dat ze holo polishes hadden werd ik helemaal blij. Bovendien hadden ze niet alleen holografische nagellak, maar ook duochrome en glitter. Op het eerste gezicht een goede aanvulling op het assortiment, maar is dat ook echt zo?

Ik ga jullie vandaag het holografische lakje genaamd holographic pink (Hoe leuk? Hema heeft hun lakjes nu ook namen gegeven, misschien niet heel bijzonder, maar beter dan niks!), nummer 54. Het is een soort oudroze kleurtje met heel veel kleine glitters die samen voor het holo effect zorgen.


Ik vind de vormgeving van de hema gewoon netjes. Er zit 11 ml in en dat is best wel wat. Het enige jammere is dat de sticker op de dop zit. Het zou mooier zijn wanneer ze de naam en het nummer gewoon op het potje zouden zetten.



Je ziet het holografische effect best goed en het is echt heel tof. Hij droogt een soort van mat op, maar ik heb er een topcoat overheen aangebracht en dan glimt hij weer helemaal mooi.

Ik heb nog eventjes een overzichtje van alle nieuwe nagellakjes van de hema, de holographic, chameleon (duochrome) en glitter lakken.


De prijzen van de lakjes verschillen iets, maar ik weet dat de holografische lakken sowieso €3,75 kosten, niet heel duur dus!

Dan wil ik graag nog even het 50son #5 in de titel toelichten, dit staat voor 50 shades of nailpolish, een challenge die ik aan het doen ben en waar je hier meer over kunt lezen. Dit telt dus ook mee, haha.

Welke soort spreekt jou het meeste aan, de glitter, holographic of duochrome?
Liefs Maartje



4 reacties:

Een reactie posten