5/16/2013

Leuke blogs #2

Een hele poos geleden heb ik al een blogpost gemaakt met blogs die ik op dat moment superleuk vond. Het leek me wel eens tijd voor een update, en daarom heb ik vandaag maarliefst zestien blogs die ik met jullie wil delen, gewoon omdat ze leuk en tof zijn.





































Alles is van links naar rechts opgenoemd.

Dit is de blog van Heleen, ze schrijft voornamelijk over beauty, fashion en lifestyle en tja, gewoon super leuk. Leuke blogposts en écht een toffe lay-out!

Dit is de blog van Jonne. Ze schrijft over alles wat er in haar leven gebeurt zegmaar, haha. Het is altijd superleuk geschreven, heel spontaan!

3. Teskuh
Waarschijnlijk kennen jullie Teske/Teskuh.nl wel, een superleuke blog waar ze vooral schrijft over Beauty, maar ook vaak over fashion en lifestyle.

Ook de blog van Anouck behoort tot mijn favorieten. Ze schrijft ook over beauty, fashion en lifestyle en het is echt heel leuk!

Dit is de blog van Emma, Emma schrijft regelmatig blogposts over fashion, beauty en lifestyle en maakt ook vaak filmpjes, tof!

Ook Serena kennen velen wel denk ik, ik ben altijd dol op haar foto's, heel pretty. En Coco en Clarence, I'm soo in love!

De blog van Diana ken ik nog niet zo heel lang, maar vind ik wel heel gaaf. Wat een mooi meisje is dat, en haar filmpjes zijn zo leuk spontaan!

Helaas is Anaïs voor een tijdje gestopt met bloggen, alsnog vind ik haar blog echt leuk. Haar lay-out is echt mooi en ze bewerkt haar foto's zo gaaf.

Weer een blog die best bekend is. Cynthia schrijft over beauty en maakt echt hele mooie foto's. Oh, en neem ook eens een kijkje in haar webshop, ze verkoopt bijvoorbeeld sleek, golden rose en nog meer toffe merken.

De blog van Maaike vind ik ook erg leuk. Haar header is echt mooi en ze schrijft leuke artikelen. Ze schrijft trouwens niet alleen over muziek, maar ook veel over beauty, fashion en lifestyle!

Vera ken je waarschijnlijk ook wel. Hebben jullie haar nieuwe lay-out al gespot, echt awesome. En haar foto's, om bij weg te kwijlen gewoon.

Nog een hele bekende blog, nameliijk die van Mascha. Mascha schrijft over beauty en maakt ook vaak filmpjes. Haar DIY's zijn altijd zo leuk!

De blog van Mara is vrij nieuw. Ze schrijft vooral over fashion, want daar is ze echt dol op. Haar header is ook echt heel mooi!

De blog van Vesna is ook eentje die ik heel gaaf vind. Ze maakt hele mooie foto's en schrijft veel leuke reviews!

Dit is denk ik echt wel mijn number one favorite blog, ik ben dol op de blogpost van Jiami en haar lay-out is gewoon afschuwelijk mooi, I like that. Zo knap wat zij allemaal met de computer kan!

Dan last but not least, de blog van Dagmar. De naam is al cute, niet waar? Ze schrijft over beauty, fashion en lifestyle en het is echt heel leuk!

Wat zijn jou favoriete blogs?
Liefs Maartje

4 reacties:

Een reactie plaatsen