5/26/2013

On my wishlist #1

Ik ben dol op rondstruinen in webshops en ik ben dol op het maken van wishlist. En laat het nou net het geval zijn dat als je rondstruint in webshops je veel dingen ziet die je graag wilt hebben. Ik maak af en toe een H&M wishlist, maar ik kwam nu op andere webshops ook heel veel leuke kleding tegen, dus daarom heb ik bij deze een nieuwe rubriek gestart, namelijk de On my wishlist rubriek.


De wishlist van deze keer bestaat voornamelijk uit koraalkleuren, want heel stiekem hoop ik op zomer, want al die regen en kou zijn nu wel weer genoeg geweest wat mij betreft. Ik kan nu wel winterkleren gaan kopen, maar dat werkt een beetje deprimerend, dus heb ik me losgelaten op alle pretty kleren voor de zomer. 

Om te beginnen, een skaterskirt. Ik ben echt al heel lang opzoek naar een toffe, maar had er eigenlijk nooit echt een gevonden. Ik wilde graag wat meer kleur, omdat ik toch vaak geneigd ben om iets zwarts te kopen, dus heb ik me laatst voorgenomen om, wanneer ik kleren koop, zo min mogelijk zwarte kleding te kopen. Mijn oog viel daarom op dit toffe neonroze rokje van boohoo.com. Ik vind hem echt heel leuk, dus wie weet hangt (daar horen jullie binnenkort nog meer over!) hij binnenkort tussen al mijn andere kleren.

Dan iets wat langer op het oog heb, deze ongelofelijk awesome cropped tops van fresh-tops.com. Ze zijn er met allerlei verschillende opdrukken, allemaal heel gaaf. Hetgene wat me tegenhoud is de prijs, want ik vind 20 euro (het staat verkeerd op de foto, I'm sorry) voor een shirtje toch nog aardig wat. Bovendien komen daar nog verzendkosten bovenop, ik weet niet precies hoeveel maar het maakt het er niet goedkoper op in elk geval.

Dan iets wat ik ook ongelofelijk tof vind, een waterfall/high-low skirt. Deze zag ik voorbij komen bij Jiami en tja, het is gewoon heel gaaf. Helaas is er niet heel veel keuze, maar ik vond dit koraal/oranje exemplaar wel ongelofelijk gaaf. Ik zag op lookbook trouwens ook iets over een mintgroene van de New Yorker (I NEED THAT!), dus daar wil ik ook graag even naar kijken, maar tot nu toe is dit de leukste die ik gezien heb.

Dan nog meer boohoo, namelijk een beanie en een bloemenhaarband. Allebei super vrolijk en zomers. De beanie is perfect voor hier in Nederland, lekker warm maar toch zomers. Ook de haarband is echt heel cute, like, wat is er nou leuker dan bloemetjes in je haar, haha?

Dan als laatste, deze peplum top van de forever21. Ik vind peplum eigenlijk wel heel leuk en dit shirtje is zo schattig. Het is gewoon een shirtje met korte mouwen en aan de onderkant peplum, maar de achterkant heeft een groot cut-out hart, how cute is that? Voor de prijs zou ik hem niet laten liggen, maar helaas was hij er niet meer in mijn maat.

Dit was mijn eerste On my wishlist alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en hierdoor ook een beetje in de zomersfeer zijn gekomen.

Wat staat er op dit moment op jou wishlist?
Liefs, Maartje,






2 reacties:

Een reactie posten