5/12/2013

REVIEW | Sleek pout polish - Pink Cadillac

Zoals jullie weten ben ik in Spanje geweest, en natuurlijk heb ik daar ook geshopt (Shoplog komt binnenkort online, stay tuned). Ik heb o.a. deze sleek makeup pout polish gekocht die ik vandaag voor jullie wil reviewen

Ze hebben in spanje een perfecte drogisterijketen, like de douglas, ici paris, etc., maar dan nog veel en veel beter, de primor. We zijn een dagje naar Malaga geweest om te shoppen, en daar hebben ze gewoon de allerbeste primor ever. Ze hadden vanalles, essence & catrice (ook veel oude of niet in NL/BE verkrijgbare collecties), OPI, Chanel, Dior, maar ook moeilijker verkrijgbare merken als china glaze, NYX, real techniques kwasten en dus ook... sleek!

Ik heb dus deze tinted lip conditioner gekocht, ook wel pout polish genoemd. Dit is de kleur Oink Cadillac, nummer 947. Het is een roze kleurtje, je zou kunnen zeggen dat hij zelfs een beetje neigt naar koraal. De verpakking vind ik echt heel mooi. Het is een dun potje met een matte zwarte deksel, waardoor het heel luxe lijkt.

De kleur is komt niet helemaal goed over op deze foto, maar is echt pretty (anders had ik hem natuurlijk ook nooit gekocht, dôh). Het fijne aan deze pout polish is dat ie je lippen kleur geeft en tegelijkertijd verzorgt, in elk geval, dat wordt er belooft, even kijken naar de ingrediënten. Er zitten een aantal oliën, zo zie ik jojoba oil, shea butter, sweet almond oil en avocado oil. Wel zit er van de laatste drie het minste in. Verder zie ik parfum, maar geen mineral oil, dus dat is dan weer een pluspuntje.

Hier een swatch, ik ben er hier een paar keer overheen gegaan, hij is niet heel gepigmenteerd maar dat hoeft van mijn ook niet persé. Op de foto lijkt hij echt heel metallic maar dat valt gelukkig reuze mee!

En hier een full face foto, het zit er niet helemaal netjes op, excusez moi. Ik heb overigens ook geen bril op omdat ik te lui was om die te halen en schoon te maken, luiheid on top. De pout polish geeft niet heel veel kleur af, maar wel zoveel dat je het kunt zien. 

Helaas is sleek niet heel makkelijk te verkrijgen, maar je kunt het wel online bestellen bij bijv. misslipgloss en enchantra. De prijs verschilt een beetje, bij enchantra kost ie ongeveer 6 euro inclusief verzendkosten en bij misslipglos voor ong 12 euro inclusief verzendkostsen, dat verschilt nogal wat!

Wat vind jij van deze tinted lip conditioner, en heb jij al een sleekproduct in je bezit? 
Liefs, Maartje




2 reacties:

Een reactie posten