5/20/2013

Shoplog spanje 2013

Het is misschien een beetje laat, ik ben namelijk al lang en breed terug uit Spanje (helaas). De foto's had ik al gemaakt, alleen ik moest ze nog bewerken. Dit heb ik vandaag toch maar gedaan en voila, mijn shoplog is hier. Ik heb aardig wat gekocht en ik ben met alles heel blij, om dat maar even gezegd te hebben, haha.




Om te beginnen heb ik deze bun wrap gekocht, dit is een soort ijzerdraadje met stof (een beetje eenkrampachtige beschrijving, maar ik zou niet weten hoe ik het anders uit zou moeten leggen). Je kunt hem om je knot heen maken en dat ziet er dan heel leuk uit. Ik heb al zo'n bun wrap, maar die is zwart met witte stippen. Deze komt van de claire's en koste €3.95, maar omdat er een 3 voor de prijs van 2 actie was hoefde ik hier niks voor te betalen omdat de andere twee dingen die ik kocht duurder waren.

Dan verder met het volgende, dit strikje. Wat. Is. Deze. Ongelofelijk. Leuk. Ik ben dol op strikjes, dat is zo onderhand wel duidelijk denk ik, en deze is echt heel tof. Hij is best wel groot, dus eigenlijk is het een strik en geen strikje. Hij heeft een hele mooie koraalroze kleur en hij is zo leuk! Deze koste €4.95.

Als laatste kocht ik deze bij de claire's. Een superschattig setje met drie kleine strikjes. Ik had deze setjes wel vaker gezien, maar vaak zat er dan een tussen die ik niet zo leuk vond, maar deze vind ik alle drie even leuk. Ik bedoel, how cute is this? Ik hou ervan om strikjes voorop mijn knot te dragen. Misschien vinden jullie het leuk als ik een artikel maak over kapsels waarin je strikjes kunt verwerken? Of misschien een artikel over hoe je je knot kunt 'versieren'? Let me know, haha. Deze koste €5.95.



Over naar de nagellak. Ik heb me dit keer ├ęcht ingehouden. Wel heb ik een mooi OPI lakje gekocht, of beter gezegd, mijn moeder heeft hem gekocht. Dit is een wit/zilveren nagellakje genaamd Happy Anniversary. Deze koste €`14.95 (geloof ik, ik weet het niet meer helemaal zeker).



Ik heb al eerder verteld dat er een hele grote primor (een soort drogisterij, een beetje als de douglas/ici paris) was in Malaga. Echt heel gaaf, ze hadden er vanalles, en dus ook China Glaze. Ik heb deze hele mooie gouden nagellak gekocht genaamd I'm not lion. Deze koste €8.95.



Dan als laatste nagellakje alweer, maar wel nog een van OPI, deze heb ik van mijn vader gekregen en hij is echt tof. Het is een liqued sand nagellakje van de Mariah Carey collectie en hij is zooo pretty. Deze komt van het vliegveld, hij koste hier maar €12.00, nu is dat nog niet weinig, maar het scheelt toch al wel 2/3 euro.

Dan deze pout polish van sleek, deze komt ook van de Primor. Ik heb hier ook al een review over geschreven, dus als je benieuwd bent kun je die altijd even lezen. Deze heeft me geloof ik €5.95 gekost, al weet ik dat niet meer heel zeker.



Bij de pull&bear kocht ik dit ongelofelijk awesome shirtje. Ik ben dol op shortjes, mintgroen en aztec/tribal en dit shortje had het allemaal. Hier ben ik echt heel blij mee want hij is zo leuk. Nu hoeft alleen Nederland nog mee te werken en te zorgen dat het zonnetje gaat schijnen zodat ik deze kan dragen! Deze koste €17.99 dacht ik.


Bij de pull&bear kocht ik ook dit blazertje. Ik had een blazer van de H&M maar die is dus te klein en er zit een klein gaatje in. Het was wel eens tijd voor een nieuwe, dus kocht ik deze. Hij is heel simpel zwart en ik denk dat ik deze heel veel ga dragen. Deze koste €25,99 volgensmij

Bij de H&M kocht ik dit basic witte hemdje, deze heb ik al in het grijs, en nu heb ik er ook een witte bij. Altijd handig. Deze koste €4.95



Dan als laatste dit blousje, het lukte niet om hem goed op de foto te krijgen maar hij is lovely. Het print is te gek en ik hou gewoon van blousjes. Deze heb ik gekocht bij de stradivarius, een winkelketen die in elk geval niet in Nederland zit en deze koste €12.95

Dit was mijn shoplog alweer,
waar wil jij nog een review over zien?
Liefs Maartje


5 reacties:

Een reactie plaatsen