5/04/2013

TAG | First things first

Vandaag wil ik graag een tag doen, ik ben getaged (apart woord overigens, vind je niet?) door Heleen en heb de tag ook al vaker voorbij zien komen. En ja, dan zit er niks anders op dan hem gewoon maar doen voor jullie, haha!

Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt
Nieuwe berichten op bloglovin bekijken en instagram checken.

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat        
Heb je me daar ooit gezien? Nee dus, haha, niks voor mij.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school       
Eerst dring ik even iets en dan ga ik (met mijn ipod) naar de wc en lees ik in alle rust de nieuwe berichten op bloglovin, haha. Daar ben ik dan ongeveer een half uur mee bezig en dan ga ik aan m'n huiswerk.

Eerste auto 
Ik ben dertien, dus ik heb nog lang geen eigen auto, haha!

Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Ehm... ik zou het niet weten eigenlijk. Er is nooit echt iets ernstigs gebeurd dat me altijd is bijgebleven.

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Dierenarts geloof ik, ik weet het niet eens meer zeker. Ik had nooit echt iets dat ik graag wilde worden. Ik weet nog wel dat ik vroeger zeker wist dat ik met mijn vader ging trouwen, haha!

Eerste keus qua drinken
Water, thee of ariZona.



Eerste keus dessert
Ben en Jerry, frozen yoghurt of fruit, jumm.

Eerste liedje dat in je opkomt
Wrong direction van passenger. Ik ben dol op dat liedje, It's amazing!

Eerste grote aankoop
Mijn ipod. Ik heb hem nu ongeveer een jaar en ik ben er nog iedere dag blij mee, al zou ik toch ook wel graag een iphone willen hebben (maar ik wil wel meer, that's the problem).

Eerste baantje
In een broodjeskar, haha. Een vriendin van mijn moeder is haar eigen bedrijfje gestart en staat nu op markten om broodjes en stuff te verkopen en ik help, superleuk! 

Eerste keer in het vliegtuig
Pfoehh.. ik denk in 2007/2008, ik weet niet precies meer.

Dit was echt wel een toffe tag om te doen, alleen ik ben er wel achter gekomen dat ik nogal vergeetachtig ben hoor, er zijn wel drie vragen waar ik niet precies het antwoord op wist, hehe. Bij deze tag ik Mara en alle andere mensen die deze tag ook willen doen natuurlijk!

I hope you enjoy!
Ga jij deze tag doen?
Liefs, Maartje

Bron foto's: 1 - 2

2 reacties:

Een reactie plaatsen