6/01/2013

Create your own #1

Ik ben dol op het maken van polyvore outfits en post die dan ook regelmatig op mijn blog, maar toch vond ik het een beetje saai worden, I mean, ik post die outfit en dat is het dan ook wel. Opeens kwam in me op dat het misschien leuk was om jullie een outfit samen te laten stellen, benieuwd? Lees dan even verder!
Het hele idee is dat ik jullie zo een aantal items van een bepaalde soort ga laten zien. Dit keer vier shirtjes, vier shortjes, vier paar schoenen en zes verschillende sieraden. Het is de bedoeling dat jullie zo van elke categorie eentje kiezen (Van de sieraden kun je er overigens zoveel als je zelf wilt kiezen, haha). Zo combineer je dus eigenlijk je eigen outfit.

1. €28 - Weekday / 2. €12 - Tillys / 3. €145 - Bleuclothing / 4. €25 - Victoria's Secret
Hier zie je de vier shirtjes, de eerste is heel basic roze, een soort cropped top. De tweede is een tanktop met bloemenprint. Dan heb je een strapless  peplum top, ook met bloemenprint. Als laatste een mintgroene tanktop met 'pink' als opdruk.

1. €35 - Etsy / 2. €23 - Ark / 3. €23 - H&M / 4. €41 - Miss selfrigde
Dan de shortjes, iets waar ik zelf dol op ben. Dit zijn vier verschillende denim shorts. De eerste heeft studs en veel gaten, een beetje edgy. De tweede is daar in tegen heel basic en simpel. De volgende heeft een soort tie dye effect met studs en de laatste is weer een simpel model, alleen in een andere kleur.

1. €12 - Ardene / 2. €615 - Jimmy Choo / 3. €7,99 - H&M / 4. €39 - Converse
Dan nog een leuk onderdeel: de schoenen. Als eerst een paar schattige blauwe sneakers met bloemenprint. Dan een paar neon gele hakken en neon roze sneakers. Als laatste een paar peachy all stars.

1. €16 - Gojane / 2. €7,99 - Rue21 / 3. €22 - Jcrew / 4. €37 - Kate Spade / 5. €15 - Topshop / 6. €12 - Modcloth
Dan last but not least, sieraden om je outfit helemaal af te maken. Als eerste een gouden chain ketting, dan een setje met pastelkleurgie armbandjes, een peachy/oranje armand, een paar roze studded oorbellen, een studded ring met neonroze steentjes en een grote gouden ring.

Als ik een zou moeten kiezen denk ik dat ik zou gaan voor shirtje nummer 3, short nummer 4, schoenen nummer 2 en van de sieraden nummer 1 en 6. Dan is het nu aan jullie, ik ben heel benieuwd wat jullie gaan combineren! Oh, ik ben benieuwd of jullie dit leuk vinden om te doen!

Veel succes met het combineren!
Liefs Maartje

7 reacties:

Een reactie plaatsen