6/21/2013

DIY | Kledingrek

Toen ik op de blog van Jiami haar kledingkast zag wist ik het gelijk. Ik wilde ook zo iets, het liefst zo snel mogelijk. Nu heb ik helaas geen ruimte om vier van die rekken op te hangen, maar ik bedacht wat anders, overigens met hulp van mama, haha. Vandaag ga ik je laten zien wat hier uit gekomen is.


We zijn even naar de hubo bij ons in de buurt geweest waar we een lange buis gekocht hebben, hij is wel aan de dunne kant, maar dat maakt niet erg uit. Ook hebben we twee 'houdertjes' gekocht waarmee je de buis aan de muur kunt vastmaken. 


Verder heb je voor het vastmaken twee muren nodig, adôh. Wat verstandig is is om van te voren alvast even te meten wat de afstand tussen je twee muren is, en eventueel kunnen ze er in de winkel wel een stukje voor je afhalen mocht dat nodig zijn. Ook heb je schroefjes nodig en is een boormachine toch ook wel erg handig, want zie je jezelf de schroefjes er indraaien met een schroevendraaier? No thanks.





En dit is het resultaat. Hartstikke makkelijk en leuk. Ik ben helemaal blij met mijn DIY kledingrek. Met dank aan Jiami (lifesplash.nl) voor de inspiratie. 

Wat vinden jullie van mijn kledingrek?
Liefs,
Maartje

7 reacties:

Een reactie posten