6/28/2013

FASHION | New in skaterskirt and collar

Vandaag wil ik jullie twee dingen laten zien die toch al wel een poosje hoog op mijn verlanglijstje stonden, en die ik nu eindelijk heb. Eigenlijk een beetje onnodig om hier een artikel over te maken, maar ik ben hier zo blij mee dat ik het niet kon laten, dus neem het me niet kwalijk. In elk geval, take a look.

Ik wilde al heel lang een skaterskirt en zat een beetje op de site van de forever21 te kijken, toen ik daar opeens hetgene wat ik al zo lang in mijn hoofd had zag, een skaterskirt. En niet zomaar eentje, nee, nog veel beter dan dat. Een mintgroene. Ik natuurlijk helemaal blij naar mijn moeder, ik moest en zou hem bestellen. Zo gezegd zo gedaan, dezelfde avond nog. De volgende dag zat ik even te kijken, was hij er alleen nog in extra small en large. Als ik hem de volgende avond had besteld had ik pech gehad, maar ik heb hem en hij is zo ongelofelijk tof hé?

Het is me niet gelukt om een mooie foto van het rokje zelf te maken, maar je krijgt zo in elk geval een beetje een idee van de kleur. Ik zie hem ook niet meer in de webshop, waarschijnlijk is hij helemaal uitverkocht. Hij heeft me (I'm not quite sure) rond de €18 euro gekost, niet heel duur dus. Ik kan je zeggen, I'm totaly in love.

Dan het volgende wat ik jullie wilde laten zien, iets wat ik ook al best lang wilde. Ik kon nooit een leuke vinden, tot ik deze bij de Hema zag. Ik vind kraagjes altijd heel tof, ze maken je outfit helemaal af. Het geeft een soort preppy en cute effect. Deze is, zoals ik al zei, van de Hema. Hij is wit en heeft een soort kanten patroon. Je kunt de ketting verstellen qua lengte zodat je hem kort maar ook lang kunt dragen. Deze ketting heeft me geloof ik €12,70 gekost.

Wat vind jij van mijn nieuwe aankoopjes?
Liefs Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen