6/04/2013

Monthly favorites mei 2013

Het heeft even geduurd, maar juni is aangebroken. Dat betekend dat het weer tijd is voor mijn favorieten van mei. Ik heb April even overgeslagen, omdat ik toen op vakantie was, maar mijn favorieten van mei zal ik vandaag weer uitgebreid met jullie bespreken!




Hier krijg je al een beetje een indruk van mijn favorieten, ik heb weer een aantal dingen gekozen die ik deze maand veel gebruikt en gedragen heb, dus let's start!

Om te beginnen deze geurspray van de hema, in de geur Jasmin flower. Hij ruikt echt heel lekker en fris en ik vind het altijd fijn om deze voor het slapen gaan even op mijn bed te sprayen, omdat het altijd zo lekker ruikt. Ik heb hem deze maand veel gebruikt, en dat kun je ook best zien aan het laagje die er al uit is, als je nagaat dat ie eerst nog bijna helemaal vol zat.


Dan heb ik een geurkaars in dezelfde geur, ook Jasmin flower. De kaars heeft net als de geurspray een leuk patroontje en ruikt heel lekker. Kaarsjes geven altijd zo'n fijn gevoel. Samen met de geurspray heb ik altijd een hele lekkere geurende kamer, jum.



Dan dit nagellakje van OPI, die je ook zag ik mijn spanje shoplog. Dit is 'Get your number' van de Mariah Carey collectie, het is een heel mooi Liqued sand nagellakje met glitters en oh, hij is zo pretteeeh!

Dan deze sleek makeup pout polish, oftewel, een tinted lip conditioner, dus een lipbalm met een kleurtje. Hij geeft een mooi roze kleurtje die je makkelijk op kunt bouwen en tja. Ik heb hier ook een review over geschreven die je hier kunt vinden.

Deze dove bodycream is echt fijn. Ik heb hem dan wel voornamelijk gebruikt omdat ik heb graag op wil maken (er zit nog maar een klein beetje in en ik heb nog zo ongelofelijk veel bodycreams/bodybutters dan het tijd wordt om er eens een op te maken). Bovendien is het gewoon een hele fijne creme en doet de geur me denken aan vakantie.

Dan deze creme van essence, dit is een matterende creme die heel fijn werkt. Ook deze heb ik veel gebruikt omdat ik hem op wil maken. Hier valt eigenlijk niet veel over te zeggen, behalve het feit dat hij gewoon fijn is.

Dan een boek, namelijk vlammen van Suzanne Collins, dit is het vervolg van 'The hungergames/de hongerspelen' die ik op vakantie heb gelezen. Ik ben sowieso dol op lezen en ik vind dit ook echt een geweldig boek.



Dan iets waar ik echt dol op ben, strikjes. Ik ben echt een beetje addicted. Deze vier zag je al voorbij komen in mijn Spanje shoplog en ik ben er echt heel blij mee. Het is zo tof bij een knot en oh, It's amaaaazing! <3


Dan als laatste deze trui van de H&M, het is een neonroze sweater, maar hij is iets korter dan een normale sweater, waardoor hij echt superleuk staat en bovendien heerlijk zit! De kleur is ook gewoon zo leuk, ik draag heb bijvoorbeeld heel vaak boven mijn gestreepte broek.

Dat waren mijn favorieten van mei alweer, het zijn echt dingen die ik veel gebruikt/gedragen heb en waar ik ook gewoon dol op ben, haha. 

Wat zijn jou favorieten van mei?
Liefs Maartje






8 reacties:

Een reactie plaatsen