6/22/2013

UPDATE | 50 shades of nailpolish

Het is alweer lang geleden dat ik een 50 shades of nailpolish post gemaakt heb, waardoor ik wel weer een aantal foto's verzameld heb, maar om die allemaal in een apart artikel te verwerken vind ik een beetje zonde, vandaar dat ik jullie vandaag een beetje ga updaten over hoe het gaat en de foto's ga laten zien.

Het gaat nog niet heel goed, we zitten al op de helft van het jaar en ik ben pas bij nummer 9, ai. Dat wordt toch wat meer nagellak dragen. Hé Maartje, zometeen lak jij je nagels bitchhh. Ik ga vandaag vier lakken/nail-arts laten zien, dus let's start..

Als eerst deze lak van OPI, van de Mariah Carey collectie. In deze collectie zitten een aantal liqued sand lakken, waar dit er eentje van is. Dit lakje heeft de naam (of het nummer) 'get your number' gekregen. Op de foto komt hij niet helemaal goed over, maar hij is lichtblauw en super pretteh. 

Dit is echt een ultra budget combinatie. Als basislak heb ik een donkerpaarse nagellak van Biocura gebruikt, dit kun je bij de aldi kopen en deze heeft papa voor me meegenomen. Daarover heb ik met een sponsje een glitterlak van max, het beautymerk van de action, gebruikt. Deze had ik al heel lang in de kast staan maar nog nooit gebruikt, dus dat werd wel eens tijd. Als jullie benieuwd zijn naar de techniek die ik heb gebruik om zo'n overloop te maken, laat het even achter en misschien dat ik er wel een 
how to van maak.

Dan deze neon neon neon roze nagels. Op de foto komen ze niet goed over, maar ze zijn echt mega fel. Ik heb hiervoor eerst mijn witte nagellak van sinful colors gebruikt.Hierover heb ik een neonroze nagellak aangebracht, het is van een onbekend merk genaamd debby. Ik heb deze nagellak ooit eens gekocht op vakantie en ik weet ook niet waar je het precies kunt kopen, maar als je het tegenkomt, zeker even kijken!

Dan als laatse, weer ombre nails. Ik heb hiervoor Bond with whomever van essie gebruikt, samen met Free hugs van essence. Ik heb hier op de ene hand als basislak de paarse van essie gebruik met als tweede sponge kleur de roze van essence en op mijn andere hand juist andersom.

De kwaliteit van de foto's is slecht, dat weet ik, maar ze zijn met mijn iPod gemaakt. Wel kan ik vertellen dat hier binnenkort waarschijnlijk verandering in komt, maar ik ga nog niet te veel verklappen, oh yeaah.

In elk geval, bedankt voor het lezen. Als er een lak is waar jullie swatches van willen zien, let me know. Oh, en willen jullie een ombre/sponge tutorial? 
Liefs Maartje




1 reacties:

Een reactie plaatsen