6/20/2013

Waarom witte nagellak leuk is

Wit is echt een basic kleur die je echt in je kledingkast moet hebben, maar waarom zou wit niet kunnen als nagellak? Wat als wit basic is voor kleding, dan ook voor nagellak. Witte nagellak is niet alleen basic, maar ook mooi, leuk én handig. En ik ga je vertellen waarom.


Als eerst is het wel belangrijk om een goede witte nagellak te hebben, want van vier laagjes nagellak wordt je niet blij. Zelf vind ik de witte nagellak van sinful colors wel erg fijn. Deze heet snow me white en heb ik vorig jaar in Spanje gekocht voor een paar euro. Je kunt deze nagellak niet in de winkel kopen hier in Nederland, maar je kunt hem hier bestellen, mocht je geïnteresseerd zijn.

  • Witte nagellak is handig als basis onder bijvoorbeeld een niet dekende kleur of een neonkleur. Vooral neon werkt heel goed, want hierdoor valt de kleur nog meer op.
  • Je handen lijken er optisch bruiner door, en dat is altijd handig.

  • Het past goed bij de black and white trend en is ook supermooi te combineren met zwart. Wat dacht je van witte nagels met één zwarte accentnagel?
  • Wit is een hele handige basic kleur voor nail-arts. Hiervoor zijn witte stripers nog handiger. Zelf heb ik er eentje van de Hema en een van de Action. Hieronder een foto om te vergelijken, die van de action is langer en iets dikker, die van de hema is korter en dunner.
  • (Bijna) witte nagellak is op dit moment best wel hip. Mascha van beautygloss schreef hier ook een artikel over die je hier kunt lezen.
  • Het is vaak heel tof om je nagellak te matchen met je outfit, maar om elke dag een andere kleur nagellak op te doen is ook veel werk. Wit past bijna overal bij waardoor je het makkelijk kunt matchen.


Ik ben wel benieuwd wat jullie van witte nagellak vinden, kan het of is het juist echt een no go? En waarom?

Liefs,
Maartje









3 reacties:

Een reactie plaatsen