7/28/2013

BLOG | Volg A Message From Maartje op social media

Het leek me wel even handig om een soort 'update' te doen over alle social media waarop je mij kunt volgen. Zo kun je mij dag en nacht stalken, mocht je dat willen, just kidding. Ik ga jullie in elk geval een overzichtje geven van alle social media kanalen, plus mail en stuff, zodat je me altijd kunt bereiken.



Zoals je op het plaatje hierboven al zag, zijn er een aantal social media accounts waarop je me kunt volgen. Ik zet ze even allemaal op een rijtje.


Als eerste heb je natuurlijk twitter, ik heb een speciaal twitter account voor mijn blog, waarop ik updates post en dat soort dingen. Dit account bestaat nog niet zo heel lang. Ik heb ook een 'privé' twitter, en deze is om bepaalde redenen afgeschermd, vandaar dat ik nog een account heb voor mijn blog. Je kunt me hier volgen/vinden. Ik heet op twitter @AMFMaartje, omdat @amessagefrommaartje te lang was, helaas.

Instagram gebruik ik toch wel het meeste, ik post hier dagelijks foto's op. Ik vind dit persoonlijk de leukste 'manier' van social media, want het maken van foto's is echt leuk, vooral omdat je ook nog een effect toe kunt voegen. Het liefst maak ik van alles wat ik zie een foto, maar ik probeer je in te houden, haha. Op instagram heet ik Maartjuuuuh en je kunt me hier vinden/volgen.

 Sinds een poosje heb ik ook ask, dit is misschien iets minder bekend maar wel superleuk. Je kunt mij hier vragen stellen over vanalles en het handige is dat je geen account nodig hebt om vragen te stellen. Ik beantwoord die vragen dan (ik heb wel een account en je kunt me ook volgen). Het werkt heel makkelijk en is superleuk om te doen. Je kunt me hier vragen stellen.
Google friend connect is weg (als ik het goed heb), daar kun je me nu niet meer mee volgen. Zelf heb ik hier eigenlijk bijna geen gebruik van gemaakt, omdat ik bloglovin veel en veel handiger vind. Je kunt hier je favoriete blogs volgen en alle nieuwe berichten komen op één pagina te staan. Heel overzichtelijk en handig. Er bestaat zelfs een bloglovin app, mocht je dat handig vinden. Je kunt AMFM hier volgen.
Ook kun je me bereiken via de mail. Je mag me altijd mailen, gewoon om even te kletsen, maar ook als je een vraag hebt, maakt niet uit waar het over gaat. Ik probeer het altijd zo snel mogelijk te beantwoorden, maar omdat het een speciaal email adres voor mijn blog is kijk ik niet iedere dag. Maar... ik vind het superleuk als je me een mailtje stuurt, dus ga gerust je gang. Mijn email is amessagefrommaartje@live.nl
Dan last but not least, tumblr. Echt, dit is een van mijn verslavingen op het moment. Ik hou van tumblr. Al die mooie plaatjes, het is zo gaaf. Ik post regelmatig nieuwe foto's op mijn tumblr, dus je kunt me hier altijd volgen. Vaak zijn het fashion/beauty plaatjes, maar ook eenhoorns (yeahyeahyeah) en katten komen vaak voorbij. Ik wil ook zulke foto's maken! Mijn tumblr is amessagefrommaartje.tumblr.com


Dat was het alweer, ik heb geen facebook, dat snap ik totaal niet en daar vind ik ook niet veel aan, mocht je je dat afvragen. Volg jij mij al op alle social media kanalen?

Liefs Maartje


0 reacties:

Een reactie plaatsen