7/02/2013

FASHION | Ken jij stylight al?

Er zijn op internet hartstikke veel websites over fashion te vinden, op de ene kun je looks bekijken en posten, op de andere kun je je favoriete items liken, maar bij weer een andere kun je boards maken. Vandaag wil ik jullie wat vertellen over stylight, een hele leuke site waar je je eigen fashion boards kunt maken. Benieuwd? Lees dan even verder!


Stylight is een site waar je, zoals ik al zei, je eigen boards kunt maken, maar ook boards van anderen kunt bekijken. Bij het maken van boards kun je je eigen foto's, items van de site, muziek, een citaat of een video toevoegen om je board zo eigen en creatief mogelijk te maken. Het maken van zo'n board is wel even wennen en het vergt een beetje oefening vind ik persoonlijk, maar na een poosje wordt het best makkelijk.

Het leuke is dat je ook allerlei kledingstukken toe kunt voegen aan je boards, en je ook gewoon leuke kledingstukken kunt bekijken op stylight. Het is een soort grote verzamelplaats van leuke kledingstukken. Daarom heb ik een paar dingen op een rijtje gezet die ik heel leuk vind.























Ik vind al deze kledingstukken echt tof, vooral het jurkje van Mint&Berry en de bustier van Even&Odd vind ik heel gaaf. Wat me nu opvalt is dat ik allemaal geprinte items heb gekozen, best toevallig eigenlijk. Ze hebben bij stylight heel veel verschillende merken waardoor er veel verschillende stijlen zijn.

Natuurlijk moet je wel weten hoe je zo'n board moet maken, vandaar dat ik even een mini tutorial heb gemaakt. Onder de foto staat uitleg, voor zover die nodig is.























1. Wanneer je naar de homepagina van stylight gaat staat er aan de rechterkant de knop nieuw board. Hier moet je op klikken.

2. Dan kom je hier, waar je een titel van je board in moet voeren en een beschrijving toe kunt voegen, mocht je dat willen.

3. Dan is het tijd om je board op te maken met foto's, filmpjes, muziek, een citaat of een item. Je kunt doen wat je wilt, en leef je uit!

4. En dan is je board klaar, je kunt er altijd weer wat aan veranderen als je wilt. Het board die je hier ziet is die van mij, die kun je hier beter bekijken.

Ook leuk is het bekijken van boards die andere mensen hebben gemaakt. Chucks & jeans van cestjls is een van mijn favorieten, samen met Chuck Taylor van Sabien Wedman. Voor meer leuke boards kun je kijken op stylight.

Ik ben wel benieuwd wat jullie van stylight vinden, hebben jullie al eens van deze site gehoord, en wat vind je daar van?
Liefs Maartje

3 reacties:

Een reactie plaatsen