7/13/2013

LIFESTYLE | Ik ga op reis en ik neem mee...

Het is vakantie, yes, eindelijk. Zeven weken lang de tijd om alles te doen wat je maar wilt. Geen school, gewoon doen waar je zin in hebt. Misschien ga je, net als ik, ook op vakantie. Het leek me leuk om een lijst te maken met alle dingen die ik meeneem, want misschien heb jij er ook wel wat aan?



Ik ga dit jaar op vakantie met het vliegtuig, eigenlijk zoals altijd. We vliegen naar portugal en blijven daar twee en een halve week. Ik heb daar als het goed is internet dus ik kan blijven posten, mocht je dat willen weten.

Handbagage
- Iphone (met veel muziek!)
- Oordopjes/koptelefoon
- Boek
- (Eventueel) Tijdschrift.
- Wreck this journal
- Notitieboekje
- Etui
- Lippenbalsem
- Handcréme
- Flesje water
- Trui

Ik neem opzich niet heel veel bijzonders mee in mijn handbagage omdat het niet echt een hele lange vlucht is. Ik zorg dat ik genoeg heb om me te vermaken, het is denk ik ongeveer drie uur vliegen dus dat zal wel lukken. Een notitieboekje vind ik altijd fijn om bij me te hebben, voor het geval ik opeens een gaaf idee krijg. Lippenbalsem en handcréme vind ik ook altijd prettig. Een flesje water moet je inleveren bij de douane, maar wij moeten vanaf ons huis ook nog wel anderhalf uur rijden, dan ben je nog een poosje op het vliegveld en het is altijd fijn om wat te drinken bij je te hebben. Als laatste een trui, mocht het wat koud zijn in het vliegtuig.



Kleding
- Shortjes
- Een/twee lange broek(en)
- Een trui en een vestje
- Shirtjes
- Blouses
- Bikini
- Jurkje(s)
- Blazer
- Slippers
- Allstars (1 of 2 paar)
- Twee of drie pyjama's
- Ondergoed

Eigenlijk zijn dit bestwel basic dingen, het lijkt best wel veel, maar het valt opzich wel mee vind ik. Wel neem ik eigenlijk altijd teveel mee, beetje stom, maar ik kan gewoon niet kiezen. Ik weet niet wat het is maar ik wil altijd alles meenemen. Want tja, dat komt vast nog wel eens van pas hé? Ehm, not.




Beauty/verzorging
- Lippenbalsems
- Body butter/lotion
- Nagellak
- Nagellak remover
- Wattenschijfjes
- Cleanser
- Tonic
- Nagelriemolie
- Handcréme
- l'Oreal mythic oil
- Tinted lipbalm
- Shampoo
- Conditioner
- Zonnebrand
- Aftersun
- Tandenborstel
- Tandpasta

Ik gebruik eigenlijk geen make-up, normaal niet, op vakantie al helemaal niet. Wel nagellak overigens, daar neem ik altijd veel te veel van mee. Ik vind het ook fijn om een body butter mee te nemen, aangezien je huid van zwemmen best wel droog wordt. Tja, eigenlijk zijn het best wel basic dingen. Willen jullie trouwens een post met mijn favoriete zomer nagellakjes?

Other
- Boeken
- Tijdschriften
- Iphone
- Laptop
- Camera
- Lader iPhone
- Lader laptop
- Lader camera

Dit spreekt eigenlijk ook wel voor zich, hier staan wat spullen bij om me te vermaken, dus boeken, tijdschriften, etc. Natuurlijk mijn Iphone en laptop niet te vergeten. Ook de camera gaat mee om mooie foto's te maken.

Deze lijst is bedoelt als een soort van inpak hulpmiddel, maar dat betekend niet dat jij alles wat hierop staat mee moet nemen, sterker nog, je kunt de lijst veel beter aanpassen naar jou idee, want jij weet wat je mee wilt op reis.

Waar gaan jullie deze zomer heen en wat neem jij mee wat er niet op deze lijst staat?
Liefs Maartje.


4 reacties:

Een reactie posten