7/03/2013

LIFESTYLE | Mijn favoriete lettertypes

Ik ben dol op toffe lettertypes, maar ik vind het nog leuker om nieuwe te ontdekken. Nu zit er een maar aan, want nieuwe lettertypes ontdekken gaat vaak makkelijker wanneer mensen leuke lettertypes delen. En dat is wat ik vandaag ga doen. Ik zal jullie mijn allertofste en leukste lettertypes laten zien, dus lees snel mee!

Ik gebruik lettertypes vooral om mijn foto's te bewerken voor bijvoorbeeld mijn blog en voor het maken van layouts. Het geeft altijd een mooi effect wanneer je een leuk lettertype gebruikt. Je hebt ze in verschillende stijlen, stoer, grunge, basic, sierlijk en noem maar op.
Hier zie je een overzichtje van mijn favoriete lettertypes. De naam is in het bijhorende lettertype geschreven, do you know what I mean? Mijn twee grote favorieten zijn toch wel Carnevalee Freakshow en Brain Flower denk ik. 

Ik download mijn lettertypes altijd via dafont.com, dat is heel makkelijk en je hebt er ongelofelijk veel keuze. Als jullie hier ooit een tutorial van willen zien moet je het maar even laten weten.

Ik ben wel benieuwd naar welke lettertypes jullie gebruiken, dus deel hier ook jou favorieten.
Liefs Maartje

7 reacties:

Een reactie plaatsen