7/20/2013

NAILS | Maybelline - fuchsia +50son #10

Ik wilde mijn nagels laatst weer eens lakken met funny face van essie, maar ik kwam erachter dat die helemaal dik was geworden. Dat ging dus niet meer lukken. Op zoek naar een andere kleur dan maar. In mijn stash kwam ik dit lakje van maybelline tegen, bijna dezelfde kleur. Vandaag ga ik jullie dit lakje van maybelline laten zien, aangezien het echt een 'herontdekking' is.


Het flesje ziet er nogal gehavend uit, maar de kleur blijft natuurlijk hetzelfde. Het is een hele mooie frambooskleur, een beetje rood/roze. Het is een hele mooie zomerkleur die ik deze zomer sowieso veel ga dragen. Bovendien is de substantie heel fijn, niet te dik en niet te dun en lakt hij erg fijn.





























De nagellak is kwalitatief best goed, een week houdt ie het niet uit, maar 3/4 dagen gaan makkelijk. Het is nummer 155 en hij heet fuchsia, zoals ik al eerder zei. Ik vind de naam overigens niet bij de kleur passen, maar dat is meer een detail.


























De nagellak belooft droog te zijn in 40 seconden. Hij droogt ook snel, maar 40 seconden is (helaas) echt iets te optimistisch. Dan, iets wat ik echt heel jammer vind, hij is namelijk niet meer te koop. En tja, waarom ik er dan een artikel over maak, I don't know, ik wilde hem gewoon zo graag even laten zien. Misschien dat ie nog te vinden is op ebay, daar zou je even naar moeten kijken.

Welke kleur nagellak vind jij mooi voor de zomer?
Liefs, Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen