7/27/2013

NEW IN | Iphone 5

Een new in artikel, ik ga jullie vandaag iets heel gaafs laten zien. Je zou het eigenlijk beter new love kunnen noemen, want echt waar, dat is het. Say hello to my new phone. Niet zomaar een telefoon, ik heb een iphone 5. Een iphone 5, oh yeah. Benieuwd hoe hij er precies uitziet, of hij fijn is en welk hoesje ik op dit moment gebruik? Lees dan even verder.

Dit is mijn duurste aankoop ooit, maar ook zeker mijn beste. Ik heb hem al even en ik ben er zo blij mee. Ik had eerst zo'n oude nokia telefoon, een waar je mee kunt bellen en sms'en en that's it. Daarbij had ik mijn ipod touch die ik dagelijks gebruikte. Die werd toch al wat oud, er zat een grootte barst in en hij was bijna vol. Ik wist dat als ik een smartphone ging kopen, ik een iphone wilde, anders hoefde het van mij niet. Klinkt verwend, maar ik heb liever iets waar ik echt blij mee ben. En dat heb ik nu.

Dit is hem, ik heb een witte met 16 gb. Ik ben echt ongelofelijk blij met mijn iphone. Hij werkt makkelijk en snel, wat ik er prettig vind. Ik ben niet heel goed met elektronica, dat je dat even weet, maar omdat ik al een ipod had kan ik hier aardig goed mee weg. 

Hij maakt echt hele mooie foto's, deze hierboven komt van mijn instagram (@maartjuuuuh) en is ook gemaakt met mijn iphone. Je ziet hier meteen mijn twee hoesjes, de linker komt van miniinthebox, de rechter van de action. Op dit moment heb ik het hoesje met bloemenprint eromheen.



Hier zie je mijn homescreen, hier heb ik er nog niet heel veel apps op staan. Nu overigens ook nog niet, ik heb één pagina die vol is met apps en drie mapjes heeft. Ik heb geloof ik 25 apps, mochten jullie nog leuke apps weten, laat het me dan vooral weten. Oh, en willen jullie een what's on my iphone? 



Dit is echt mijn beste aankoop ooit tot nu toe en ik ben er echt heel blij mee. Ik heb hem zelf gekocht trouwens, niet gekregen. 

Als jullie nog leuke apps weten, let me know!
Liefs,
Maartje


3 reacties:

Een reactie plaatsen