7/30/2013

SHOPLOG | TBS, Hema, New yorker and more

Ik ben laatst even naar de stad geweest met Mei en heb ik het dorp ook nog wat dingen gekocht en dat ga ik jullie vandaag allemaal laten zien in deze 'collective shoplog'. Ik ben wezen shoppen bij The body shop, de Hema, de New Yorker en nog een aantal andere winkels, dus als kijk maar mee.


Om te beginnen ben ik bij de New yorker geweest, hier kom ik eigenlijk veel te weinig ben ik achter gekomen. Ze hadden zoveel leuke dingen met harstikke veel uitverkoop. Ik zocht al een poosje naar een peplum top, en raad eens wat daar in de new yorker lag?

Deze zwarte peplum top! Hij staat niet helemaal mooi op de foto en de kleur komt niet heel goed over, maar hij is zwart en zo leuk. Aan de achterkant zit een ritsje en het allerleukste was de prijs, hij koste me maar 5 euro.












Ook zag ik dit shirtje bij de new yorker, hij is wit en er staat met grote letters 'peace' op. Onder de letters zijn roze bloemetjes en hij is echt schattig. Deze heb ik al ongelofelijk veel gedragen, hij zit lekker en is makkelijk te combineren. Deze koste ook 5 euro.



Als laatste bij de New Yorker, een peter pan collar. Ik hou van kraagjes, het staat zo schattig en lief. Toen ik deze zag was ik verkocht. Ik heb er al eentje van de Hema, maar die is best zwaar, deze is heel licht en dat voelt veel fijner. Ook deze koste 5 euro.







Ik ben ook even bij de CreaArt geweest, dat is zo'n hobbywinkel en daar hebben ze altijd zo veel leuke dingen, potloden, stiften, allerlei kleuren en het liefst koop ik het allemaal, maar dat heb ik maar niet gedaan. Wij hebben op school voor de tekenlessen een verfdoosje met verwisselbare blokjes met verf. Mijn wit was bijna op, dus heb ik maar alvast een nieuwe gekocht voor volgend jaar. Deze koste €1,80.







Toen kwam ik bij de body shop, en er was sale. Best logisch, er was zo ongeveer overal sale. Bij de body shop lagen een aantal body butters die in plaats van 16 euro nu maar 8 euro kostten, hiervan heb ik deze body butter in papaya meegenomen. Hier komt nog een review van, dus stay tuned!










Ik zocht al een poosje een mooie mintgroene nagellak. Ik had er eentje van essence, maar die is helemaal dik geworden en bovendien niet meer te koop. Toen zag ik in de kortingsbak dit lakje van Sally Hanson liggen, voor maar 4 euro. Nog beter, toen ik bij de kassa kwam bleek het dat ie maar €2,80 koste. Dat is nog eens voordeel!


Dat was alles wat ik in de stad heb gekocht. Ik was even met mijn moeder naar het dorp en we keken even bij de schoenenwinkel. Plots zag ik dit roze paar allstars. Ik heb al een paar zwarte lage en ik vond die gekleurde eigenlijk ook wel heel gaaf, dus heb ik deze samen met mijn moeder gekocht. Of nouja, mijn moeder heeft ze gekocht en ze zijn voor ons samen, haha. Deze kostten in plaats van €69 nu maar €59.






Dan mijn agenda voor volgend jaar. Ik zag deze bij de hema en hij is zo leuk. De tekst die erop staat, ik hou van de quote achterop: 'Best book I read in a very long time, and I read a lot'. Ik ben dol op lezen dus ik vind zo'n quote achterop heel tof. Ik wilde graag een overzichtelijke agenda met best wel veel ruimte en deze is echt perfect.


Dan heb ik ook nog een pak met schriften gekocht bij de hema, de kleuren zijn zo mooi, haha. Ook kaftpapier ging in mijn mandje. Vier rollen is misschien wat veel, maar ach, ze zijn zo leuk en de restjes kun je altijd als inpakpapier gebruiken.







Ook kocht ik deze mega basic schriften. Deze zijn superleuk omdat je ze zelf kunt versieren met bijvoorbeeld washi tape. Deze schriften komen ook van de hema, maar stonden bij de jongensspullen. Beetje vreemd eigenlijk, deze schriften kunnen toch net zo goed voor meisjes? Kijk, ik snap dat je als jongen niet met bloemetjesschriften rond gaat huppelen, maar dit kan best vind ik.

Ik noemde het net al even, washi tape. Dit is eigenlijk een soort gekleurd plakband en is superleuk om dingen te versieren. Bij de hema hebben ze altijd superveel keus en ik heb deze vier rolletjes gekocht.


Ook kwam mijn pakketje van miniinthebox binnen, ik heb daar dit iphone hoesje besteld en ik vind hem echt schattig. Het is een hardcase hoesje en hij beschermt mijn telefoon niet heel goed, maar hij is wel heel leuk. Ik heb hem al een poosje en je zag hem ook voorbijkomen in het artikel over mijn iphone.

Dan als laatste deze onderwatercamera. Ik wilde heel graag een onderwatercamera voor als ik op vakantie ga. We hebben daar een huisje met een zwembad, dus daar kan ik lekker veel foto's maken onderwater, haha. Deze komt trouwens van de kruidvat.

Dat was mijn 'collective haul/shoplog' alweer. Het was dit keer best wel veel maar ik ben met alles heel blij. Wat vinden jullie het leukste?

Liefs Maartje

3 reacties:

Een reactie posten