7/29/2013

UPDATE | Nieuwe lay-out en planning voor de vakantie

Het is alweer even geleden dat ik een update heb gedaan, dus het leek me wel weer leuk, zo midden in de vakantie. Er zijn namelijk wat dingen die ik met jullie wil bespreken, zoals bijvoorbeeld mijn nieuwe lay-out! Ik heb eindelijk een toffe, leuke, nieuwe lay-out. So, first, take a cupcake...



Ik heb, zoals jullie al wel gezien hebben, een nieuwe lay-out. Ik ben er zo blij mee, het enige is dat ik hem zo zwart/wit vind, ik wil wat meer kleur. Het probleem is dat ik niet weet wat. Met roze wordt het zo girly en sweet. Dat kan teveel worden, maar het kan ook leuk zijn. Ik weet het niet, daarom ben ik benieuwd wat jullie vinden. Vind je de lay-out zo leuk, of mag er van jou wel iets meer kleur. Zijn er sowieso nog andere verbeterpunten?

Met het woord verbeterpunten kom ik sowieso op het tweede. Ik wil graag weten wat er volgens jullie beter kan aan mijn blog. Meer artikelen, betere foto's, andere soorten artikelen? Ik ben heel benieuwd wat er volgens jullie beter kan, aangezien ik mijn blog graag nog beter, mooier en leuker maak. Wel vind ik het fijn als je opbouwende kritiek geeft, dus niet afkraken en zeggen 'dit is lelijk, dat is lelijk', aangezien ik daar helemaal niks mee kan. Als je bijvoorbeeld zegt 'dit vind ik niet zo mooi, misschien zou je het zo en zo kunnen doen' dan heb ik daar zo veel meer aan.

Dan als laatste, ik ga binnenkort op vakantie. De precieze datum hoeven jullie niet te weten, dat vind ik toch niet heel fijn om te zeggen (ons huis staat overigens niet leeg als we weg zijn, dus wees gewaarschuwd, haha). Ik weet niet of ik internet heb op vakantie. Ik ben van plan om per week twee artikelen vooruit te schrijven, zodat jullie toch twee keer per week iets te lezen hebben. Aangezien ik 2,5 week weg ben moet ik dan vijf artikelen vooruit schrijven en dat is wel te doen. Natuurlijk komen er als ik daar internet heb meer artikelen online, maar dat kan ik dus niet beloven.

Het was een beetje een korte update, maar het waren toch dingen die ik even wilde bespreken, dus let me know wat jij vind!

Liefs Maartje

Bron foto: weheartit.com

0 reacties:

Een reactie plaatsen