8/15/2013

BEAUTY | Lipbalm stash

Wat jullie zo onderhand wel doorhebben -denk ik-, is dat ik een enorme lipbalm junkie ben. Ik hou van lipbalms. En dan vooral van die met leuke, schattige verpakkingen. Oke, to the point. Ik ga jullie vandaag mijn lipbalm stash laten zien, en opzich vind ik de hoeveelheid aardig meevallen, al weet ik niet hoeveel anderen normaal hebben, maar oke.


Het kan zijn dat ik nog wat lipbalms mis, maar dit waren die die ik kon vinden. Ik heb vaak overal lipbalms slingeren, niet heel handig. Ik heb op dit moment veertien lipbalms in mijn bakje zitten en ik gebruik ze allemaal wel eigenlijk.


























Ik bewaar ze in dit bakje van de ikea, ik heb hier geen deksel op, aangezien dit bakje in mijn helmer kastje staat. Ik wil, wanneer ik weer bij de ikea ben, van die besteklades kopen, zodat ik het wat beter kan indelen, maar voor werkt dit heel goed.


Sleek pout polish tinted lip conditioner // Kruidvat intensive care // Vaseline liptherapy aloe vera

Ik denk dat de kruidvat intensive care een van mijn favorieten is. Deze tintelt zo leuk op je lippen en smaakt naar munt. Over de sleek tinted lip conditioner heb ik een review geschreven, dus als je benieuwd bent kun je die lezen. De aloe vera lipbalm van vaseline is eigenlijk gewone vaseline, het helpt goed maar vaseline kan je lippen uitdrogen als je het te vaak gebruikt. De verpakking vind ik wel heel leuk trouwens, zo'n groen blikje met witte letters.

99gram lipbalm // Casuelle pineapple lipbalm // Eendje van Heleen

De lipbalm van 99gram kreeg ik ooit bij een tijdschrift geloof ik, al weet ik dat niet meer heel zeker. De pineapple lipbalm heb ik al heel lang en heb ik ooit eens meegehad, en veel gebruikt, op kamp van de basisschool, daar doet deze me aan denken en dat vind ik wel heel leuk. Hij ruikt ook nog eens lekker. Het eentje heb ik van Heleen gekregen, hier zit lipgloss in, en hij is echt heel schattig.

H&M green apple lipbalm // H&M lipbalm raspberry sugar

Deze lipbalms komen van de H&M, ik vind vooral de verpakkingen superschattig. Ze ruiken beide erg lekker, en tja, het zijn gewoon standaard lipbalms, geen bijzondere werking of iets dergelijks.


Labello fruity shine cherry // DA lipbalm // Labello pearly shine

Dan drie stick lipbalms/labello's. Deze hebben allemaal een kleurtje. Over de fruity shine labello heb ik een review geschreven. De DA lipbalm en de pearly shine labello hebben allebei een beetje een metallic glans die ik niet heel mooi vind, dus deze gebruik ik niet heel vaak.


The beauty bakery lip butter bubblegum // lipbalms uit london / Lipsmacker kiwi

Dan als laatste, de lip butter van the beauty bakery, dit is denk ik samen met de intensive care lipbalm van de kruidvat mijn favoriet, hij bevat allerlei goede en fijne ingredi├źnten. Ik heb er een review over geschreven, mocht je meer over deze lip butter willen lezen. Dan twee lipbalms uit londen, deze hebben mijn ouders voor me meegenomen toen ze in londen waren, het zijn er eigenlijk drie, maar ik kon er eentje niet vinden. Ze geven trouwens geen kleur af, dus je krijgt er geen blauwe lippen van, haha. De lipsmacker heb ik gewonnen bij de winactie van http://www.a-cupofbeauty.blogspot.nl/, hij ruikt best lekker en ik vind hem echt leuk. Er komt binnenkort waarschijnlijk nog een artikel over die winactie.

Dat was mijn lipbalm stash alweer. Ik heb nog wel een aantal lipbalms die ik graag wil hebben, zoals een eos lipbalm, zo'n rondje, oh en de babylips van maybelline (Ze komen naar Nederland, mag ik even gillen?!?!?!). Zoals ik al zei ben ik er een paar kwijt, dus ik hoop dat ik ze snel weer terug vind, maar oke. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.

Heb jij veel lipbalms?
Liefs Maartje

5 reacties:

Een reactie plaatsen