8/07/2013

DIY | Kitty tights

Ik had ze wel eens op lookbook gezien, van die kitty tights. Helaas zag ik ze nergens in de winkel, en als ik ze ergens zag waren ze tien euro, mij niet gezien. Toen bedacht ik me dat ik het eigenlijk net zo goed zelf kon maken, dat heb ik gedaan en ik ga jullie vandaag laten zien hoe.


Dit is echt een supermakkelijke DIY, ik ben niet echt goed in do it yourselfen, maar dit ging me heel gemakkelijk af. Bovendien kost het ook niet veel geld en heb je alles zo in huis.

Het enige wat je nodig hebt is een panty, ik heb een huidskleurige bij de Hema gekocht, een permanente marker, ook van de hema en een template. Als je geluk hebt heb je alles zelfs al in huis. Je kunt trouwens ook, misschien nog wel beter, een textielstift gebruiken, al gaat een permanente marker ook heel goed.
Dit is de template die ik gebruikt heb, deze moet je uitprinten. Hier vind je het bestand in het goede formaat, dus hier moet je hem even van afdrukken. Ik heb zelf de middelste katjes gebruikt. 

Als je je panty hebt gekocht zit daar ook een soort kaartje bij die in je panty zit, do you know what I mean? De moet je even doormidden knippen en zorgen dat er geen haakjes aan zitten (want je wilt geen gaten in je panty). Als je een panty gebruikt die je al in huis had dan kun je stevig papier of karton gebruiken, als je maar zorgt dat het in de benen van je panty past.

Als je je template uitgeprint hebt knip je de twee gezichtjes die je wilt hebben uit. Deze plak je op de kartonnetjes, zorg dat ze goed vastzitten zodat ze niet gaan schuiven.

Dan schuif je de kartonnetjes in je panty, zorg dat ze op de plek zitten waar jij ze wilt, dit kun je bepalen door je panty even voor te houden en te kijken waar ze precies moeten zitten. Ik heb ze iets onder mijn knie gemaakt, aangezien ik vond dat dat wel een leuk effect gaf. Zorg dat ze ongeveer gelijk zitten, anders zit de ene straks onder en de ander boven je knie.

Als laatste teken je de gezichtjes over met de permanente marker. Dit kun je het beste doen door telkens kleine stipjes te zetten. Wanneer je lijnen trekt loopt het heel erg uit, met stippen wat minder. Wanneer je klaar bent met het gezichtje tekenen kun je het karton eruit halen en klaar is je panty!

Het leuke is dat je hartstikke creatief kunt zijn, je kunt bijvoorbeeld, net zoals hierboven, zwaluwen maken, of denk aan hartjes, stipjes, sterretjes. Alles kan. Je kunt zo creatief zijn als je zelf wilt. Ik denk dat ik binnenkort die met de zwaluwen ook nog wel ga maken, look how cute!

Ga jij deze DIY maken, stuur me dan een foto van het eindresultaat via twitter (@amfmaartje) of instagram (@maartjuuuuh), want daar ben ik wel heel benieuwd naar!

Liefs Maartje

3 reacties:

Een reactie posten