8/05/2013

FASHION | Create your own #2

Het is alweer een poosje geleden dat de eerste create your own online kwam, en ik vond het superleuk om jullie combinaties te zien. Vandaag is het tijd voor een tweede, dit keer met het thema neon. Felle kleuren gecombineerd met zwart en wit, wat kies jij?
Ik ben dit keer gegaan voor een aantal neonkleurige kledingstukken en accessoires die je kunt combineren met zwart en wit. Dit is best een makkelijke manier om neon te combineren, zwart en wit laten de felle kleuren nog meer opvallen en andersom maakt neon zwart minder saai.


Dan als eerste, de tops. Wat me nu plotseling opvalt is dat het bijna allemaal crop tops zijn, oops. De eerste is een hele basic zwarte crop top, dan een neonroze bustier, een neongele met zwarte peplumtop en een zwarte crop top met een schattig kraagje.













Hier heb ik gekozen voor drie skaterskirts, een basic zwarte en twee neonkleurige. Voor wanneer je een wat stoerdere look wilt ook een zwarte highwaisted short. 

Voor de schoenen heb ik voornamelijk platte schoenen gekozen, want platte schoenen kunnen hartstikke tof staan en lopen bovendien stukken comfortabeler dan hakken. Eerst een paar witte Dr. Martens. Wat een geweldige schoenen blijven het, ze geven je outfit een soort 'grunge' look en dat vind ik persoonlijk supergaaf. Dan deze gympen, ik vind ze heel gaaf omdat ze toch iets anders zijn dan de 'normale' sneakers, het zijn van die marineschoentjes, daar doen ze mij tenminste aan denken. Dan een paar neonroze killaah heels. Man oh man, als iemand mij kan vertellen hoe je op dit soort schoenen kunt lopen, pff. Ze zijn overigens wel heel tof. Dan als laatste een paar zwarte schoenen, deze creepers. Ik wil zelf ook nog heel graag een paar creepers, ik vind ze zo gaaf!

Dan de accessoires, erg belangrijk om je look helemaal af te maken. De clutch vind ik superlief, met dat chevron printje. Dan strikjes, sorry maar ik kon het niet laten, ik hou van strikjes. Deze zonnebril vond ik ook zo leuk, ik vind zo'n rond model echt tof. Dan nog een haaraccessoire, deze tulband met een aztec print. Ook een beanie (of meerdere beanies, uhum) kon niet ontbreken, ze zijn zo leuk. Niet dat ik van plan ben om nu al met 'n muts op rond te gaan lopen hoor, maar toch. Ik had er wel al bijna een gekocht bij de h&m (Koraalkleurig voor €4,95 en zo leuk!) maar dat heb ik maar even gelaten. Ik vind deze neongele beanie ook heel tof en de witte heeft zo'n leuke tekst, bad hair day. Als laatste een roze riempje voor a hint of colour.We hebben de accessores gehad, nu is het tijd voor sieraden. Het eerste armbandje is best chique en heeft neonroze én neongeel in zich. Het tweede armbandje is wat stoerder en zorgt ook weer voor zo'n grunge effect, hetzelfde geld voor de kruisjesoorbellen (die overigens wel een toffe kleur hebben) en de set met drie ringen. De ketting is weer wat chiquer en heeft ook een soort chevron print. De laatste armband is best stoer, maar kan ook chique gedragen worden.Zelf zou ik denk ik nummer 1 van de shirtjes kiezen, het shortje (nummer 2), schoenen nummer 2 en dan gecombineerd met nummer 1 en 5 van de accessoires en nummer 2 en 4 van de sieraden. Ik ben benieuwd wat jullie kiezen.Liefs Maartje.







1 reacties:

Een reactie plaatsen