8/23/2013

PERSONAL | Instamessage #3

Welkom terug bij de rubriek 'instagram diary' 'instamessage'. In deze rubriek laat ik jullie al mijn instagram foto's van de afgelopen tijd zien, zo leer je mij telkens ietsje beter kennen. Het is overigens al weer veel te lang geleden dat ik jullie een kijkje in mijn leven gaf, wat wel weer als voordeel heeft dat ik heel veel foto's voor jullie klaar heb staan, dus kijk maar mee.

Ik ben begonnen vanaf de foto's die ik met mijn iphone heb gemaakt, omdat de anderen allemaal alweer van heel lang geleden zijn. Ik kreeg een poosje geleden dus mijn iphone en hij bevalt echt ontzettend goed. Hij maakt hele mooie foto's en hij werkt heel fijn .

Ik ben dol op verse muntthee en dit drink ik dan ook best vaak. We hebben sinds kort onze eigen munt plantjes in de tuin dus ik heb altijd verse munt bij de hand, echt heel handig als je ook zo van verse muntthee houdt.

Bloggin'. Ik maak altijd veel foto's tegelijk, bewerk ze daarna allemaal en dan kan ik in een keer veel artikelen schrijven, dat werkt echt geweldig. Zouden jullie het leuk vinden om een soort 'achter de schermen/blogtips' artikel te zien, want dat lijkt me best leuk om te maken, haha. Ik gebruik overigens een nikon d50, dit is een spiegelreflex en hij is best fijn, al wil ik toch wel graag een eigen camera.

Mijn nieuwe roze allstars, ik had al een paar zwarte en nu zijn er dus ook een paar roze bijgekomen. Ik vind gekleurde altijd erg leuk en zomers en allstars lopen echt heel fijn, dus hier ben ik echt blij mee.

Mijn moeder was niet thuis, dus ging ik met mijn vader en mijn broertjes naar het pannekoekenhuis bij ons in de buurt. Ik nam een pannekoek met spek en kaas, zo lekker maar ook oh zo vullend.

I did some shoppings. Hier is al een shoplog van online gekomen, die kun je hier vinden.

Kijk dan, hoe gaaf is dit! We hadden een supergave leenauto en dit was de binnenkant van het dak. Ik wil later ook zo'n auto. Helaas was de leenauto maar voor een dag, echt jammer. Normaal hebben we altijd van die saaie leenauto's voor een paar dagen, hebben we eens een leuke, gaat ie meteen weer weg, muuh. Nouja, ik moet ook niet zeuren, haha.

Wie oh wie ligt er onder mijn bank? Dit is onze poes teuntje trouwens, heb ik al eens eerder een foto van haar laten zien trouwens?

Oke, je mag me voor gek verklaren. Niet omdat ik een tosti eet hoor, maar voor het tijdstip waarop ik een tosti eet. Dit was namelijk om half negen 's ochtends. Ik was alleen thuis en ik bedacht me plotseling dat ik wel zin had in een tosti, dus eh.

Er kwamen mensen bij ons eten, dus maakte ik dit toetje. Het is een bodem van cake, dan een mengsel van (geloof ik) marscapone, slagroom, kwark en jam, in elk geval zoiets en dan vresierd met vruchtjes, het zag er wel zomers uit en was ook heel lekker.

We hadden in de laatste week een klassenuitje, we gingen lazergamen. Ik ga normaal met de bus naar school, maar het was in een andere stad en ik kon makkelijker met de trein. Wat ik me trouwens afvraag, zie je die graffiti daar, like, hoe zou je dat daar krijgen, ahah?

Mijn twee iphone hoesjes die je ook al zag in het artikel over mijn iphone. De linker komt van miniinthebox en heb ik er op dit moment om, de rechter komt van de action.

Oke, dit is echt the best food evaah. Het zijn oreo's, maar met witte chocolade eromheen en het is echt geweldig. Als je dit nog nooit geproefd hebt, ren naar de winkel en buy it, now.

Ik heb de winactie van www.a-cupofbeauty.blogspot.com gewonnen en dit was de inhoud van het pakketje, hier komt waarschijnlijk nog een artikel over online, stay tuned.


Ik moest mijn bureau maar eens op ruimen, drie keer raden wat ik deed? Ik pleurde alles in een bak, yeah right.


Nog een keer teuntje, kijk dan hoe lief ze hier ligt, ze lag zelfs een beetje te snurken, voor zover katten dat kunnen.

Cute kitty tights, hier komt binnenkort een DIY van online, en ik zeg het maar alvast, het is supersimpel!


Ik ging met mijn moeder en broertje een eindje fietsen en ergens picknicken. Op de plaats waar we zaten heb ik deze foto gemaakt, het was daar echt zo mooi!

Ik ben vijf dagen bij mijn oom en tante wezen logeren en -natuurlijk-  zijn we ook even naar de stad geweest. Daar heb ik een tanktop gekocht met deze print, hij is zo mooi. Het is echt een soort jungleprint en dat is wel heel tof. Deze heb ik gekocht bij de H&M in de sale voor vijf euro, mocht je dat willen weten.


Een poosje geleden heb ik ook deze crop top bij de H&M gekocht, ik vond de print heel gaaf, zo'n superhero shirt, haha.


We gingen een ijsje eten bij ijssalon kees, twee bolletjes én slagroom.

OOTD | Shirt: New yorker - Belt: Hema - Jeans: H&M - Shoes: Converse

We waren bij starbucks en ik had niet echt zin in iets warms, dus nam ik een refresha en ohh thats so jummy. Het is echt ijskoud en er zitten allemaal ijsklontjes en framboosjes is. Echt een aanrader.

Bij de etos in Groningen kwam ik dit schap van Black Opal tegen, dit is make-up voor donkere vrouwen, heel gaaf. Donkere foundation, concealer, poeder, ze hadden het allemaal. Voor alle vestigingen kun je hier even kijken.

Ik lees eigenlijk nooit in het Engels, maar over dit boek had ik best wel veel goede dingen gehoord dus ik besloot hem te kopen en echt, het is een aanrader. Niet heel moeilijk te volgen en heel mooi.

Inpakken! Dit zijn alle 'gewone kleren' die ik meenam op vakantie. Op het moment dat ik dit schrijf ben ik al weer terug, dit artikel had eigenlijk eerder online moeten komen, maar dat is niet gelukt. Er komt sowieso nog een artikel online met een shoplog en misschien nog een artikel met wat vakantiefoto's.

Selfie timeee. Oke not.

Dat was mijn photo diary/instamessage artikel voor deze keer. Ik ben volgende week nog vrij, dus ik ga proberen om flink vooruit te bloggen zodat er veel artikelen online komen, maar ik kan niks beloven.

Liefs,
Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen