8/11/2013

REVIEW | Essence me & my icecream nail topping stickers

Ik was laatst even bij de kruidvat toen ik zag dat de nieuwe limited edition van Essence weer in de schappen lag. Het zag er allemaal superschattig en lief uit. Ik heb toen deze nail topping stickers gekocht, een soort caviar nail stickers, op het eerste gezicht superleuk. Maar is dat ook echt zo?


Het zijn net snoepjes, deze nagelstickers. Ik vind de kleuren erg leuk, het ziet er vrolijk en zomers uit. Ook de verpakking is erg leuk en wanneer je voor het schap staat is het net of je een snoepjeswinkel binnen bent gelopen. Ik vin de naam me and my icecream sowieso erg leuk en toepasselijk bij dit weer.



Het zijn hele aparte stickers, anders dan die die ik tot nu toe gezien heb. Het is een soort gel/plaklaagje waar de bolletjes aan vast zitten. De bolletjes zijn roze, oranje, groen en wit. Allemaal een beetje pastelkleuren.

Wat heel belangrijk is is om je nagels eerst goed de ontvetten met nagellakremover, of je nou nagellak op hebt of niet. Wanneer je nagels vettig zijn hechten de stickers niet goed. Dit is trouwens ook goed om te doen als je nagellak opdoet, hiervoor geldt hetzelfde.



Zo zien de nagels eruit wanneer je ze erop geplakt hebt, ze plakken heel goed en wanneer je ze verkeert geplakt hebt kun je ze er gewoon afhalen en het opnieuw doen. Er zijn verschillende maten,d dus er is voor elke vinger wel een passende. 


En zo zien je nagels eruit wanneer je de restjes afgeknipt hebt. Supercute. Ik zat telkens naar mijn nagels te kijken, zo leuk vond ik ze.

Maar toen, mijn knot was uitgezakt, dus ik wilde hem even opnieuw maken. Dat ging dus niet, ik kon niet met mijn hand door m'n haar zonder dat de bolletjes bleven haken. Even later begon de ene nagel wat los te laten en ondertussen vielen er telkens bolletjes af. Niet bepaald fijn en handig. Het is leuk wanneer je een feestje hebt, je haar al helemaal goed zit en ook goed blijft zitten en je de hele tijd met je handen omhoog kunt zitten en niks hoeft te doen, maar daar blijft het dan ook bij. Nee, ik vind dit geen aanrader. Essence is te koop bij de kruidvat en trekpleister en deze nagelstickers kosten €1,99.

Heb jij al iets gekocht van de me & my icecream collectie van Essence?
Liefs Maartje




5 reacties:

Een reactie plaatsen