8/01/2013

TAG | Tan lines

Het leek me leuk om weer eens een tag te doen, aangezien dat al weer lang geleden is. Het is best een zomerse tag en dat past goed bij het weer op dit moment, want jongens, volgens mij is het nu toch echt zomer. Ik zag deze tag bij Heleen, dit was ook meteen de eerste keer dat ik hem tegenkwam overigens, haha. In elk geval, veel leesplezier.


1. Een huis aan het strand of een huis bij het meer?
Aan het meer, sowieso. Ik ben niet zo van het strand en de zee. Overal zand, bah, niks voor mij.

2. Favoriete zomerse haarstyle?
Een messy knot. Mijn haar is best wel dik en wanneer ik het los draag is dat nogal warm in mijn nek. Bovendien hangt het dan allemaal in mijn gezicht en dat haat ik. Ik draag vaak een donutknot en ik vind het leuk om daar dan nog iets van een stikje over bun wrap omheen te dragen om het wat leuker te maken.



3. Word je bruin of verbrand je?
Ik wordt over het algemeen redelijk snel bruin. Dit komt denk ik mede doordat ik Italiaanse familie heb (mijn opa van mijn moeders kant komt uit ItaliĆ«). Hierdoor heb ik ook best wel bruine ogen en bruin haar. 

4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?
Hier kan ik kort over zijn, nee.

5. Kampvuur of 's avonds zwemmen?
's Avonds zwemmen, ik hou van zwemmen en in het donker geeft het zo'n magisch effect.

6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je heen gaan?
Naar een warm land denk ik, een groot luxe zwembad, veel bloemen, palmbomen, groen. That's perfect.

7. Bikinis, tankinis of badpakken?
Bikini''s! Vroeger droeg ik eigenlijk altijd een badpak, maar bikini's zijn zoveel leuker. Ik heb nu twee bikini's, eentje van de H&M, neonroze, en een van wehkamp, met bloemetjes (die is er nog niet trouwens, ik heb hem besteld).


8. Zomerse make-up musthave?
Een tinted lip balm, ik ben helemaal niet zo van de make-up, in de zomer al helemaal niet maar ik vind een getinte lipbalm altijd wel gaaf.  Zoiets als de chubby sticks van clinique bijvoorbeeld.

9. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe bij jou?
Ik heb geen flauw idee, dat moet sowieso op vakantie zijn geweest, rond de 35/40 graden denk ik.

10. Doe je aan sporten in de zomer?
Meer dan in de winter, ik ga vaker met de fiets en op vakantie zwem ik ook best wel veel. Het is dus niet echt 'sporten' maar ach.

11. Heb je ooit een vakantie liefde gehad?
Ook hier kan ik kort over zijn, nope.

12. Nummer 1 dat staat op de bucketlist voor de zomer?
Ik heb niet echt een bucketlist gemaakt eigenlijk, maar ik denk dan gewoon relaxen en bloggen, haha.

13. Lang of kort haar tijdens de zomer?
Kort haar lijkt me stukken fijner en als het je staat vind ik het echt supertof, maar ik weet het niet, ik denk niet dat het iets voor mij is, dus ik ga maar voor lang. Ik vind kort haar bijvoorbeeld heel gaaf bij Miley Cyrus, ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn en ik vond haar lange haar ook prachtig, maar ze kan dit korte goed hebben.




14. Draag je make-up als je naar het strand, zwembad of meer gaat?
Nee, ik draag sowieso weinig make-up en als ik ga zwemmen vind ik het al helemaal niet nodig, het gaat er toch zo weer af in het water, niet waar?

15. Vervelendste zomer herinnering?
Mijn vader is een paar jaar geleden gevallen uit het zwembad, we hadden een zwembad die best hoog was, het was zo'n opzetzwembad. Hij is toen van het trappetje gevallen op zijn schouder en daar heeft hij nu nog last van.

Dat was de tag alweer, door deze 15 vragen kennen jullie mij alweer ietsje beter. Mocht je deze tag ook willen doen, ga gerust je gang! 

Liefs Maartje

Bron foto's: weheartit.com



4 reacties:

Een reactie posten